مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از ذخیره سازی و توزیع مرغ منجمد به قیمت مصرف کننده ۴۳ هزار تومان در بازار تبریز و شهرستانهای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 07 March 2023

به گزارش تابناک تبریز، منوچهر رحمانی در گفت و گو با خبرنگاران از کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت مرغ منجمد در استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار به مناسبت نزدیک شدن به ایام عید و همچنین ماه مبارک رمضان و حمایت از مصرف کنندگان قیمت مرغ منجمد از ۵۳ هزار تومان به ۴۳ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی گفت: مردم می‌توانند برای تهیه مرغ منجمد با این قیمت به تمام فروشگاه ‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و فروشگاه‌هایی که در سطح شهر مرغ منجمد عرضه می‌کنند، مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه عرضه مرغ منجمد با این قیمت تا پایان ماه رمضان در قالب طرح فجر تا فطر ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: مردم استان آذربایجان شرقی از بابت گوشت مرغ نبایستی هیچگونه نگرانی داشته باشند چراکه مرغ مورد نیاز استان تا پایان ماه مبارک رمضان تأمین شده است و در ایامی که مرغ مازاد بر نیاز استان تولید می‌شود، وارد چرخه منجمد شده و ذخیره سازی صورت می گیرد و در زمان مورد نیاز به منظور تنظیم بازار به بازار عرضه می‌شود.

در ادامه با اشاره به موجودی خوب گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان، گفت: حجم زیادی از گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده و به هر میزان که بازار کشش داشته باشد، عرضه گوشت منجمد را با قیمت مصوب دولتی ادامه خواهیم داد.

وی از  آغاز توزیع ۵۰۰ تن مرغ منجمد در مرحله نخست این طرح به مناسبت شب عید و ماه مبارک رمضان با قیمت ۴۳ هزار تومان از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار