رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز گفت: اگر بخواهیم سرمایه های ملی مملکت را نگه داریم باید بستر اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 07 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» حسن محمد علیزاده در آیین افتتاح نخستین مرکز توسعه و تولیدی قراردادی استان البرز که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد اظهار کرد: افتتاح این مجموعه همزمان با ولادت حضرت صاحب الامر (ع)  ومصادف با یک روز باشکوه برای شیعیان شد. 

وی ادامه داد: هر اقدامی در این مجموعه انجام گرفته به همت و نیت جمعی مسئولان ذی ربط  انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز تصریح کرد: بنا به فرمایشات رهبر انقلاب برای نجات کشور و ارتقاء تولید باید آغوش مان را به بخش خصوصی باز کنیم و نمونه آن افتتاح این مجموعه است.

وی با بیان اینکه یک سال پیش با تفاهم این مجموعه تحویل گرفته شد و کمتر از ۷ ماه ساخته شد، تصریح کرد: ۲۵ سهام دار در کنار ما قرار گرفتند و با اختصاص بودجه و مشورت و راهنمایی توانستیم این مجموعه را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: امید است برای توسعه اقتصادی کشور در بحث بهره وری حاکمیت نگاه ویژه ای به بخش خصوصی داشته باشد.

علیزاده با بیان اینکه اگر بخواهیم سرمایه های ملی یعنی جوانان را در این مملکت نگه داریم باید بستر فراهم شود، گفت: اگر بخواهیم تولید کننده به فناوری مجهز باشد باید بخش های مورد نیاز تولید کننده تکمیل باشند.

 رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز ادامه داد: این مرکز تنها مجموعه ای است که با همت معاون ریاست جمهور در کشور راه اندازی شد و متعلق به عموم استان البرز است.

وی با بیان اینکه کیفیت فدای کمیت نشود، گفت: در سال دانش بنیان شرکت ها بدون اینکه زیر ساخت ها فراهم شوند می خواهند دانش بنیان شوند، براین اساس باید از حرکت موازی کاری جلوگیری شود.

علیزاده گفت: هر تیمی که وارد این مجموعه می شود باید با هم افزایی بدون موازی کاری فعالیت کند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی ممکن است دغدغه هایی داشته باشد، اما همه اینها مسائل داخلی است و آن چیزی که خط قرمز ما است حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی کشور ایران است.

وی بیان کرد: در ماههای اخیر دشمنان چهره شوم خود را نشان دادند و پرچم های تجزیه طلبی بالا رفت اما تا مردان ما هستند این کشور همچنان پابرجاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار