رئیس پلیس راهور استان یزد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در عرصه بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد در ایام نوروز خبر داد و گفت:‌ محدودیت‌های ترافیکی ویژه نوروز در بافت یزد از 25 اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 07 March 2023

سرهنگ مهدی زارع با بیان این‌که محدودیت‌های ترافیکی ایام عید نوروز از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز در شهر یزد اعمال می‌شود، اظهار کرد: خیابان سلمان از پشت تکیه تاریخی امیرچقماق تا تقاطع شهدا به طور کامل مسدود و از تردد خودروها برای رفاه حال مسافران جلوگیری می‌شود.

وی افزود: در خیابان قیام نیز در صورت ضرورت در طول ایام عید نوروز از تقاطع بعثت به سمت میدان شهدا اعمال محدودیت و یک طرفه شدن در دستور کار خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: در راستای روان سازی ترافیک و ایجاد آرامش و امنیت ترافیک در سطح معابر، طرح پاکسازی معابر از تخلفات ساکن شامل توقف دوبله، ایستادن زیرتابلوها و ایستگاه‌های اتوبوس در قالب طرح محدودیتهای ترافیکی نوروز اعمال خواهد شد و علاوه بر اعمال قانون، خودرو متخلف توسط یدک‌کش پلیس راهور به پارکینگ منتقل و در ایام تعطیلات در توقیف پلیس خواهد بود.

سرهنگ زارع در خصوص نظارت هوشمند پلیس بر ترافیک نوروزی نیز تصریح کرد: نظارت بر تخلف‌ها و ترافیک معابر یزد از طریق سامانه‌های هوشمند کنترل تخلفات و ترافیک در این ایام تشدید می‌شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به رفع نقص و راه‌اندازی مجدد سامانه‌های کنترل سرعت شهرستان یزد، تخلفات رانندگان در این زمینه مورد رصد و پایش قرار گرفته و علاوه بر اعمال قانون نسبت به رانندگان متخلف، خودرو این دسته از رانندگان که مرتکب تخلفات حادثه ساز و پر خطر شوند به مدت یک تا سه ماه در توقیف پلیس خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار