عضو شورای شهر یزد:
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با تاکید بر ضرورت برگزاری برنامه‌های شاد و با نشاط در ایام نیمه‌شعبان گفت: جشن‌های نیمه شعبان باید با مشارکت شهروندان برنامه‌ریزی و برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 07 March 2023

فاطمه زارع با اشاره به ایام نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید در این ایام مورد توجه ویژه قرار گیرد، ضرورت برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه برنامه‌های شاد و بانشاط در سطح شهر است.

وی افزود: برنامه‌های نیمه‌شعبان باید علاوه بر اینکه شاد و با نشاط برگزار می‌شود، زمینه همکاری و مشارکت بالای شهروندان در اجرای آن را هم فراهم سازد و خود شهروندان برای اجرای چنین برنامه‌هایی حضور داشته باشند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با اشاره به برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی این شهر برای ایام نوروز ۱۴۰۲ تصریح کرد: ستاد تسهیلات نوروزی از چند ماه قبل با هشت کمیته از جمله پشتیبانی، اداری، فناوری، امنیتی، اطلاع‌رسانی، گردشگری و پاسخگویی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: این کمیته‌ها از ابتدای شکل‌گیری تاکنون جلسات مختلفی را با مصوبات متعدد برگزار کردند و هر یک از مصوبات بلافاصله برای اجرا به بخش مربوطه در شهرداری ارجاع می‌شد تا آمادگی خوبی برای ایام نوروز داشته باشیم.

زارع گفت: از مهمترین مصوبات این کمیته‌ها می‌توان به ساماندهی ورودی‌های شهر یزد، زیباسازی، سیما و منظر شهری، رنگ‌آمیزی، نصب المان‌های نوروزی، برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه در بافت تاریخی اشاره کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار