محی الدینی خبر داد:
شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در هفته درختکاری گفت: ۱۴ هزار نهال مثمر به صورت رایگان میان شهروندان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 06 March 2023

ابوالقاسم محی‌الدینی در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد که با حضور استاندار یزد برگزار شد، اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست یکی از موضوعات مهمی است که نهادها و دستگاه‌های مختلف نسبت به آن مسئول هستند.

وی افزود: این موضوع از اهمیت فراوانی برخوردار است تا هریک از ما توجه و حساسیت لازم را نسبت به درختکاری و حفاظت از طبیعت و محیط زیست داشته باشیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: شهرداری یزد در طول سال‌های گذشته همواره نسبت به درختکاری حساسیت خاصی داشته و برنامه‌های متعددی را در این ایام برگزار کرده است.

محی‌الدینی ادامه داد: برنامه‌هایی در این زمینه ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و سالمندان مدنظر مدیریت شهری قرار گرفته و تمام تلاش ما این است که بتوانیم تمام گروه‌های سنی را در ویژه‌برنامه‌های درختکاری دخیل کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها، استفاده از درختان مثمر به جای درختان تزئینی است که سبب می‌شود علاوه بر حفاظت از محیط زیست و کاشت درخت، زمینه برداشت محصول در آینده فراهم شود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد به اجرای این طرح به صورت گسترده خبر داد و تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌ریزی گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است و در این راستا از امروز ۱۴ هزار نهال مثمر به صورت رایگان میان شهروندان یزد توزیع می‌شود تا این نهال‌ها را در نقاط مختلف شهر غرس کنند.

محی‌الدینی گفت: در طول هفته درختکاری برنامه‌های فرهنگی و هنری شادی از سوی شهرداری یزد برگزار می‌شود و عموم شهروندان در نقاط مختلف شهر می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار