کد خبر: ۱۰۹۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 04 March 2023

عضو شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون تصریح کرد:در صددیم امکانات و رفاهیات اولیه را برای شهروندان فراهم نماییم

محسن ایوب میگونی عضو شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون و کمیسیون عمران و شهرسازی و ماده ۷ و عضو شورای شهرستان شمیرانات تشریح نمود: ابتدا از ادارات منطقه از جمله گاز، برق، آب، پست و... که بیش از توانشان فعالیت می کنند منتها چون در حد نمایندگی هستند از اختیارات زیادی برخوردار نیستند تشکر ویژه دارم که در صددیم با ایجاد یک فرمانداری ویژه در منطقه رودبار قصران و لواسانات اتفاقات خوبی را رقم بزنیم تا ادارات در راستای خدمات دهی به شهروندان فعالیت های بهتر و بیشتری را انجام دهند.

ایشان در رابطه با برنامه ریزی های صورت گرفته اینچنین توضیح داد و گفت: عملیات تعریض خیابان ها و جاده ها که از تصادفات جاده ای تا حد زیادی می کاهد از جمله روبروی آبخوری اوشان، پیچ سامان جاده میگون، پل دهقان پایین محل فشم و آسفالت ریزی خیابان پاسداران میگون و نیز گازرسانی محله آهنگرک میگون طی جلسه مجموعه مدیریت شهری با آقای هدایی پور مدیر عامل گاز استان تهران با معاونانشان را در دستور کار داریم و نیز در بحث فرهنگی راه اندازی استخر فشم که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته به زودی افتتاح خواهد شد و همچنین سالن چند منظوره شهرداری میگون که تقریبا اکثر کلاس های آن هم در بحث بانوان و هم آقایان دایر و فعال می باشد.

عضو کمیسیون عمران و شهرسازی در ادامه عنوان کرد: در سال جدید لوله گذاری آب همهن فشم به اتمام می رسد و با احیا آن مشکل کمبود آب فشم برطرف شده و نیز با حلقه چاهی که در جاده شمشک به کمک سازمان آب گذاشته شود مشکل کمبود آب میگون نیز مرتفع خواهد شد و در بحث فضای سبز احیای پارک های منطقه و درختکاری استه چال در دستور کارمان است که این موارد سرانه فضای سبز را گسترش خواهد داد.

محسن ایوب میگونی با اشاره به طرح هادی اذعان نمود: با پیگیری های صورت گرفته در صددیم چند نقطه از شهر که خارج از طرح است به محدوده شهری اضافه کنیم و نیز بحث حریم ۱۵۰ متر در مرحله نهایی شدن می باشد که با این اتفاق کارهای مثبتی را برای شهرمان رقم خواهیم زد.

وی افزود: این شهر شرایط جذب سرمایه گذار و ایجاد درآمد پایدار شهری را دارد از جمله در محدوده سپید کمر چال میگون با ایجاد یک مجموعه تفریحی توریستی و هم چنین زمینی در فشم با راه اندازی پاساژ، بولینگ، سینما و... که با برطرف شدن حریم ۱۵۰ متر امیدواریم این موارد نیز که برنامه ریزی شده انجام شود زیرا پتانسیل های زیادی در شهرمان وجود دارد.

عضو شورای شهرستان شمیرانات حسن ختام صحبتهایش خاطر نشان کرد: تا به امروز تعامل خوبی بین شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر بوده و دغدغه اعضا،دغدغه شخص شهردار نیز می باشد و مهندس شهبازی توانسته علی الرغم تمام مشکلات موفق عمل نماید و مجموعه مدیریت شهری در صدد است امکانات و رفاهیات اولیه را برای شهروندان فراهم نماید.

عضو شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون تصریح کرد:در صددیم امکانات و رفاهیات اولیه را برای شهروندان فراهم نماییم

عضو شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون عنوان نمود:

به امید روزهای بهتر که شهری قوی و یکپارچه داشته باشیم.

فرزاد محسنی عضو شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون و عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مالی و ماده ۱۰۰ بیان نمود: باتوجه به اینکه در این شهر ادارات در حد نمایندگی هستند و نبود فرمانداری ویژه منجر شده در تمام حوزه ها به دلیل نبود ردیف بودجه با مشکل مواجه شویم و در این خصوص برنامه هایی انجام شده که با رقم خوردن این اتفاق ادارات مستقلشده و تشکیلات پیدا می کنند و قوی تر از قبل پاسخگویی بهتری به شهروندان خواهد شد و جدای از این لواسانات با رودبار قصران منافع مشترک دارند با یکی شدنشان اتفاقات خوبی صورت خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر در رابطه با حریم۱۵۰ متر که مشکلات عدیده ای در بحث اقتصادی در منطقه ایجاد کرده عنوان نمود: این شهر به لحاظ طولی و وی شکل بودن و نبود شرایط ساخت و ساز مهندسی بخاطر حریم ۱۵۰ متر مانع بزرگی برای درآمد پایدار برای شهر شده و برای اصلاح این حریم ۲ وکیل و کارگروه تخصصی داریم که انشاه الله بتوانیم به نتایج مثبت برسیم، البته با حفظ محیط زیست چرا که این شهر به عنوان ریه های تنفسی در نزدیکی کلان شهر تهران می باشد.

محسنی در ادامه تشریح نمود: در بحث عمرانی استخر و سونای شهر و سالن سوگواری با پیشرفت قابل توجه، کلنگ زنی پل دهقان فشم، لکه گیری از دیوار سنگی تا انتهای میگون در برنامه هایمان می باشد و همچنین در بحث فرهنگی تکمیل رختکن و استاندارد سازی زمین فوتبال اوشان را داریم و نیز در مورد راه های مواصلاتی چون منطقه، کوهستانی می باشد از ابتدای لشگرک تا انتهای دیزین و تا انتهای گرمابدر عریض شدن و روکش و آسفالت کلی نیاز دارد که انجام این موارد نیازمند بودجه ملی است.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی اوشان،فشم و میگون درخصوص درآمدهای پایدار برای شهر اینگونه مطرح نمود: با برطرف شدن حریم ۱۵۰ متر در بخش هایی از شهر با ایجاد هتل آپارتمان، تله کابین، پارک های هیجانی و شله در منطقه درازچال فشم و سفیدکمرچال میگون می توانیم به درآمدهای پایدار شهرمان کمک کنیم و از این طریق نیز خدمات بیشتری به شهروندان ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: تعامل خوبی بین شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر می باشد و اگر تعامل نباشد کاری انجام نمی شود منتها از مسئولین بالا دستی نگاه مثبت برای ارتقاء منطقه مان را خواستاریم و به امید روزهای بهتر که شهری قوی و یکپارچه داشته باشیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار