مدیرکل تامین‌اجتماعی:
تابناک هرمزگان- مدیرکل تامین ‌اجتماعی هرمزگان گفت: ارائه خدمات درمانی از ۱۵ اسفندماه جاری با اعلام کد رهگیری امکان‌پذیر است و بیمه‌شدگان و بازنشستگان برای ثبت‌نام یا تکمیل اطلاعات خود باید به سامانه غیرحضوری این سازمان مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 01 March 2023
 

به گزارش تابناک هرمزگان// عباس اکبری با اعلام الزامی بودن ارائه کد رهگیری صادر شده به هنگام مراجعه بیمه‌شدگان به مراکز درمانی برای دریافت خدمات تشخیصی و دارویی اظهارکرد: از تمامی بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان دعوت می‌شود تا قبل از نیمه اسفندماه با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir، نسبت به ثبت‌نام یا تکمیل اطلاعات هویتی خود و افراد تحت تکفل و در صورت نیاز به‌روزرسانی شماره تلفن همراه در سامانه، اقدام کنند.

اکبری ادامه‌ داد: اطلاع از کد رهگیری، تنها از طریق برنامه کاربردی اپلیکیشن «تامین من» که مورد تایید سازمان تامین‌اجتماعی است، امکانپذیر است، همچنین امکان دریافت مجدد کد رهگیری از طریق مراجعه مجدد به پزشک معالج نیز چنانچه پزشک از طریق سامانه (EP) اقدام به نسخه‌نویسی کرده باشد، فراهم شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ارائه کارت ملی و کد رهگیری به‌هنگام مراجعه به داروخانه‌ها یا مراکز پاراکلینیک (آزمایشگاه و رادیولوژی) جهت دریافت خدمت الزامی خواهد بود و داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک تنها پس از ثبت کد ملی و کد رهگیری قادر به رویت نسخه و ادامه فرایند نسخه‌پیچی خواهند بود.

اکبری اضافه کرد: ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان برای تمامی بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران اصلی و نیز بیمه شدگان تبعی با سن بیش از ۱۸ سال، ضروری است و این افراد باید در صورتی که هنوز در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی یادآورشد: برای ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری داشتن شماره همراه به نام فرد متقاضی ضروری است و در خصوص بیمه‌شدگان تبعی زیر سن قانونی که بدون شماره تلفن به‌نام خود هستند نیز کد رهگیری به تلفن ثبت شده مربوط به بیمه‌شده اصلی ارسال خواهد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ارسال پیامک کد رهگیری به تلفن همراه بیماران، مستلزم ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.irاست که برای ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی، متقاضیان پس از ورود به صفحه اصلی این سامانه به نشانی es.tamin.ir باید از طریق انتخاب گزینه «ثبت‌نام» و ورود اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراهی که مالکیت آن متعلق به فرد متقاضی باشد، اقدام کنند. همچنین فیلم‌های آموزشی نحوه ثبت‌نام و استفاده از خدمات غیرحضوری نیز در همین سامانه و همچنین در سایت رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانیwww.tamin.ir در دسترس قرار دارد.

وی در پایان گفت: مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ آماده پاسخگویی شبانه‌روزی به سوالات احتمالی مخاطبان محترم می‌باشد.

انتهای پیام//

برچسب ها: تأمین اجتماعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار