نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس از اجرای طرح آبرسانی و پوشش اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: به این طرح‌های محرومیت زدایی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ 26 February 2023

به گزارش تابناک سمنان، عباس گلرو از اجرای دو طرح محرومیت زدایی در روستاهای سمنان، مهدی شهر و سرخه در سال جاری و آتی خبر داد و ابراز کرد: برای طرح آبرسانی روستایی در قالب طرح‌های محرومیت زدایی و همچنین پوشش اینترنت ۱۴۰ میلیارد تومان مجموعاً هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه با مسئولان وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب کشور و سازمان برنامه و بودجه و همچنین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نشست‌های هماهنگی برگزار و مقرر شد روستاهای سه شهرستان سمنان، مهدی شهر و سرخه در طرح محرومیت زدایی مربوط به تأمین آب، اصلاح شبکه و آبرسانی روستایی قرار گیرند، تاکید کرد: این طرح‌های محرومیت زدایی، تأمین کننده آب مورد نیاز روستاها هستند.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به نتایج و برکات اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه بیان کرد: اجرای این طرح بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و با تکمیل شدن آن مشکلات تمام روستاهای حوزه انتخابیه در موضوع شبکه آبرسانی روستایی رفع خواهد شد.

گلرو از برگزاری نشست با وزیر ارتباطات و معاونان وی و همچنین مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات درباره پوشش اینترنت خبر داد و گفت: اینترنت پرسرعت روستایی که در زمره مطالبات مردم روستاهای سمنان، مهدی شهر و سرخه بود با هزینه بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تأمین شده است.

وی با بیان اینکه اینترنت پرسرعت در برخی روستاها مانند روستاهای عبدالله آباد و جوین و … ماه قبل اجرا شده بود، افزود: روستاهای شهرستان سرخه به طور کامل تحت پوشش قرار گرفته است.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه در شهرستان مهدی شهر روستاهای آرتد، ده صوفیان، کولیم و پرور اینترنت پرسرعت راه اندازی شد و روستاهای گرمکش و هیکو در دست اقدام است که طی روزهای آینده راه اندازی خواهد شد، تاکید داشت: اینترنت روستاهای آبخوری در شهرستان سمنان و لرد، پاقلعه، رودبار و جاشلوبار (مرگسر) در شهرستان مهدی شهر در دست پیگیری است و به زودی محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار