کد خبر: ۱۰۹۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 26 February 2023

تابناک رضوی به نقل از ایران: مادرشوهر مقتول که با اورژانس تماس گرفته بود، گفت: دقایقی قبل یکی از نوه‌هایم با من تماس گرفت و گفت پدرش بعد از خفه کردن مادرش خودکشی کرده است.پس از آن تکنیسین‌های اورژانس به محل حادثه در شمال تهران رفتند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که نسترن بر اثر خفگی جان باخته و شوهرش بابک هم نیمه جان روی زمین افتاده است که او به بیمارستان منتقل شد و از مرگ نجات پیدا کرد.

بابک پس از مداوای نسبی مورد بازجویی قرار گرفت و انگیزه‌اش از قتل همسرش را بدبینی و سوء‌ظن عنوان کرد. وقتی متهم به پزشکی‌قانونی فرستاده شد کارشناسان بعد از معاینه سلامت روان وی را تأیید کردند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه دو دختر مقتول از قصاص پدرشان گذشتند، یکی از آنها به قضات گفت: سال‌های زیادی بود که پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند اما هیچ‌گاه فکر نمی‌کردیم که سرنوشت مادرمان این‌گونه شود و پدرم او را جلوی چشمان ما خفه کند. آن شب، شب یلدا بود و ما برای رفتن به میهمانی آماده می‌شدیم که دوباره پدر و مادرمان با هم بحث کردند و کارشان به درگیری کشید. بعد از اینکه پدرم، مادرم را کشت رگ دست خودش را هم زد و تعدادی قرص خورد تا خودکشی کند. در همان لحظه هم ما را تهدید کرد که نباید به کسی خبر بدهیم اما ما در یک لحظه با مادربزرگ‌مان تماس گرفتیم. فوت مادرمان ضربه بزرگی به ما زد، با این حال دوست نداریم که با مرگ پدرمان تنها شویم به همین خاطر تصمیم به گذشت گرفتیم.

در ادامه پدر و مادر مقتول به جایگاه رفتند و برای متهم درخواست قصاص کردند.

سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: من اتهامم را قبول دارم. او را کشتم چون فکر می‌کردم به من خیانت کرده، او به من بی‌اعتنایی می‌کرد من راضی به مرگ همسرم نبودم و شرمنده پدر و مادرش هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده متهم را به قصاص محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار