معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت زنجان از آغاز طرح نظارتی ویژه رصد بازار به منظور تنظیم بازار استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 26 February 2023

اسماعیل مسلمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

این مسوول افزود: اجرای طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال قرار بود از ۱۵ اسفند عملیاتی شود ولی با تصیم ستاد تنظیم بازار استان اجرای آن در زنجان زودتر کلید خورد.

وی اظهار کرد: امسال در تامین کالا و نظارت های لازم، علاوه بر نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در حوزه بازار نیز در تامین کالا و خدمات، اقدامات لازم انجام می شود.

مسلمی ادامه داد: در بخش خدمات، نظارت بر قالیشویی ها، خشکشویی ها، مراکز اقامتی، توقفگاه ها، پارکینگ ها و فروش انواع بلیت را در دستور کار داریم که با هماهنگی اتحادیه های مربوط و دستگاه های مرتبط، این موضوع اجرایی می شود.

وی افزود: در رابطه با کالاهایی که تامین و نظارت بر آنها بر عهده مجموعه صمت است، اقلام کیف و کفش، آجیل و خشکبار و شیرینی در استان وضعیت مناسبی دارد.

مسلمی با بیان اینکه با هماهنگی دستگاه های اجرایی، گشت های مشترک در قالب های تیم های سه نفره در استان تشکیل شده است، گفت: ستاد خبری تلفن ۱۲۴ نیز در استان برای دریافت گزارش ها و شکایت های مردمی فعال شده است.

وی به لزوم همکاری واحدهای صنفی و اتحادیه ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان اقدامات لازم و بایسته را در تنظیم بازار استان داشته باشیم.

مسلمی گفت: مصرف کنندگان نیز در خرید کالا باید نکاتی را از جمله دریافت فاکتور خرید از فروشنده مد نظر قرار دهند و در صورت مشاهده تخلف در زمینه کم فروشی و گرانفروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکرن فاکتور، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این تدابیر و تمهیدات در جهت آرامش بخشی به فضای روانی جامعه، تامین به موقع مایحتاج عمومی، جلوگیری از اجحاف در حق مصرف کنندگان و رسیدگی به شکایت ها و گزارش های مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار