مدیرعامل شرکت گازچهارمحال و بختیاری از پایداری شبکه توزیع گاز در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 26 February 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، جهانبخش سلیمیان گفت: با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات انجام شده، هیچ مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان وجود ندارد و باوجود بارش‌های شدید باران و برف در استان، تاکنون قطعی گاز یا آسیب به زیرساخت ها، خطوط، تاسیسات و یا ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز گزارش نشده است.
وی افزود: هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان وجود ندارد، همه ایستگاه‌های این شرکت در مدار هستند و فشار گاز در سطح استان پایداری خود را حفظ کرده است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به این‌که ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به گونه‌ای بود که تمامی رگلاتور و کنتور‌های گاز در زیر برف مدفون شده بود، گفت: با این وجود، گاز هیچ مشترکی قطع نشد.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان فصل بارش‌ها، گشت‌ها و سرکشی‌های مستمر با تلاش تمامی همکاران شرکت گاز استان در شهرستان‌ها انجام می‌شود تا هیچ‌گونه مشکلی در حفاظت از تأسیسات گازرسانی و تأمین پایدار و مستمر گاز برای مشترکان در سطح استان رخ ندهد.

سلیمیان رمز پایداری جریان گازطبیعی و رضایتمندی مشترکین از خدمت‌رسانی را داشتن برنامه جامع تعمیرات و نگهداری اعلام کرد و گفت: شرکت گاز استان همواره بازرسی فنی و تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها، تجهیزات و خطوط لوله را بنا بر زمان‌بندی تنظیم شده در فصل تابستان انجام داده است.

وی افزود: در صورت تداوم بارش‌ها و افزایش سرما، همه تلاش و برنامه‌ریزی شرکت گاز استان، ممانعت از قطعی یا کاهش فشار گاز مشترکان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار