کد خبر: ۱۰۹۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 26 February 2023

به گزارش تابناک تهران، علی صالحی به منظور بررسی موضوع شخصا در محل حادثه ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار حضور یافت.

ساعت ۱۰:۲۲ روز شنبه ۶ اسفند، حادثه آتش سوزی در ساختمان اداری - تجاری در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی به سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد و در پی این حریق اطفای آن توسط ماموران آتش نشان انجام شد.

دادستان تهران در این بازدید که مسئولان آتش نشانی، مدیریت بحران، ضابطین، مسئولین شهرداری تهران حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت اطفای حریق ساختمان مورد اشاره را دریافت کرد.

صالحی گفت: در رابطه با این آتش سوزی پرونده قضایی تشکیل شده است و گزارش نهایی حادثه به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

صالحی در مورد گزارش‌هایی که پیش‌تر در رابطه با این ساختمان مطرح شده بود از مقامات مسئول شهرداری سوال کرد که عنوان شد این ساختمان یک مرتبه پلمب شده بوده است.

دادستان تهران بیان کرد: مالک ساختمان از پارکینگ به عنوان انباری استفاده می‌کرده که امروز به دلیل نامعلومی دچار حریق شده است. این بخش ساختمان به علت تغییر کاربردی پلمب شده بود که بعد از مدتی فک پلمب شده است که باید بررسی شود علت فک پلمب چه بوده است. در صورت اثبات تخلف در رفع نواقص و فک پلمب ساختمان مقصران تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

دادستان تهران در رابطه با علت وقوع حادثه اعلام کرد: مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.

دادستان تهران گفت: در جلسه مدیریت بحران که محل حادثه تشکیل شد، حضور پیدا کرده و دستورات قضایی لازم به رئیس کلانتری محل، آتش نشانی و شهرداری داده شده و پرونده قضایی در مورد این حادثه در دادستانی تهران نیز تشکیل شده است و موضوع در حال بررسی است.

منبع/میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار