از ابتدای امسال تاکنون؛
تابناک هرمزگان- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، میزان جابه‌جایی انواع کالای نفتی و غیرنفتی از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن‌ماه امسال را ۸۹ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۴۲۴ تن اعلام کرد که بیش از ۶۹ میلیون تن از طریق بندرشهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 26 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// حسین عباس‌نژاد اظهار کرد: از این میزان تخلیه و بارگیری، ۵۶ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۱۵۵ تن مربوط به کالاهای غیرنفتی و ۳۲ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۲۶۹ تن نیز کالای نفتی بوده است.

وی، میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در این بازه زمانی را ۲۶ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۴۲ تن و موادنفتی نیز ۱۱ میلیون و ۳۸ هزارو ۹۲۳ تن اعلام کرد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ در این مدت همچنین ۲۱ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۷۲۶ تن کالای نفتی از بنادر هرمزگان کاپوتاژ شده است.

عباس‌نژاد با اشاره به کاپوتاژ ۱۰ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۷۷ تن کالای غیرنفتی در بنادر هرمزگان، میزان کالای نفتی کاپوتاژ شده در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی را ۱۸ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۴۸۵ تن اعلام کرد.

حمل و نقل کالا یا مسافر از یک نقطه در یک کشور به نقطه‌ای دیگر در همان کشور را کاپوتاژ می‌گویند.

وی همچنین میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در بندر شهید رجایی را ۲۲ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۵۳۱ TEU کانتینر اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان اضافه کرد: از مجموع ۶۹ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۵۰۷ تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید رجایی، ۴۱ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۵۱۶ تن کالای غیرنفتی و ۲۸ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۹۹۰ تن نیز مربوط کالاهای نفتی بوده است.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار