نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مشکل برق مردم گیسکان تاکید کرد و گفت: وزیر نیرو برای پاسخ به سوال بنده در مورد عدم برق‌رسانی به منطقه گیسکان به مجلس می‌آید.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 26 February 2023

به گزارش تابناک بوشهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود و انتظار داریم مسئولان نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تأمین برق را یکی از نیازهای اولیه برای زندگی دانست و بیان کرد: منطقه گیسکان دشتستان از شبکه برق کامل و پایدار برخوردار نیست.

رضایی با بیان اینکه دو سال است که دارم این موضوع را پیگیری می‌کنم و وعده‌ها محقق نشده است افزود: سوالی را از وزیر نیرو در مورد عدم برق‌رسانی به منطقه گیسکان دشتستان مطرح کردم.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه تقریباً به همه روستاها برق‌رسانی شده اما هنوز هم تعدادی از روستاها و خانه‌های مردم ما برق ندارند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مشکل باید در سریع‌ترین زمان حل می‌شد افزود: برق‌رسانی به این منطقه ضمن اینکه تکلیف برنامه‌های گذشته نیز بوده اما دولت به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است.

وی تصریح کرد: به همین منظور طی هفته کنونی وزیر نیرو در ارتباط با سوال بنده در مورد عدم برق‌رسانی به منطقه گیسکان به کمیسیون انرژی خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار