استاندار خوزستان در یادواره شهید خرازی عنوان کرد؛
استاندار خوزستان گفت: دولت مردمی بدنبال رفع مشکلات استان بوده و ۸ هزار میلیارد تومان از مسئولیت های اجتماعی برای مسائل زیرساختی استان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۰۹۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ 25 February 2023

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز جمعه در یادواره شهید خرازی که در بخش دارخوین از توابع شادگان برگزار شد با تجلیل از خصوصیات این شهید والامقام گفت: آنچه که مانع رویت تجلی پروردگار است حجابی ست که مابین ما با خداوند است و برای رسیدن به پروردگار باید حجاب های ظلمانی را بشکنیم.

وی افزود: سخت ترین این حجاب ها مواردی است که به خود انسان مربوط است و شهید کسی است که این حجاب ها را کنار زده و به کمال الهی میرسد.

استاندار خوزستان ادامه داد: رسیدن به چنین مقامی جز با ترک گناه و مراقبت از نفس بدست نمی آید و ما به عنوان پیروان شهدا باید همین مسیر را دنبال نماییم.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: کاری که شهدا میکنند وصال و لقا با معبود است و اینکه حاج قاسم اشتیاق به شهادت داشت ناشی از عشق الهی به دیدار با پروردگار است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: هر جا معصوم پای بگذارد آنجا عرش خداست و این سرزمین را نیز که میعادگاه شهیدان بزرگ ما بوده است نزدیک به عرش خدا میدانیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: ما باید در پیروی از راه شهدای گرانقدر خود در مسیر کسب علم اهتمام جدی داشته باشیم؛ متاسفانه در گذشته در حوزه صنعت هسته ای کوتاهی و اهمال صورت گرفت و امیدواریم برای تامین نیازهای خود با توسعه علم و فناوری این عقب ماندگی را جبران نماییم.

حسینی محراب بیان کرد: دولت مردمی بدنبال رفع مشکلات استان بوده و ۸ هزار میلیارد تومان از مسئولیت های اجتماعی برای مسائل زیرساختی استان در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار