مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۱۰۵ واحد تولیدی راکد در استان امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 25 February 2023

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای بازگشت به تولید واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۴ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته‌اند و تلاش برای بازگشت به تولید دیگر واحدهای راکد ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۵ واحد تولیدی راکد در استان قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند که برای راه‌اندازی مجدد این واحدها نیاز به تامین بیش از ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: بازگشت به تولید و فعالیت این تعداد واحد تولیدی راکد، برای بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند و می‌تواند زمینه‌ساز افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان خوزستان و کشور شود.

مهدی پور با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید واحدها یکی دیگر از راهکارهای رونق تولید است، عنوان کرد: ۴۹۰ واحد تولیدی در استان قابلیت افزایش ظرفیت تولید را دارند که شناسایی شده‌اند و در تلاش هستیم تا افزایش ظرفیت تولید در این واحدها محقق شود.

وی افزود: افزایش ظرفیت تولید در واحدهایی که با ظرفیت کمی تولید دارند علاوه بر رونق تولید و رشد اقتصاد، زمینه را برای ایجاد اشتغال در استان فراهم می‌کند و از این رو این مساله در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در هفته‌های گذشته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از خارج شدن ۲۴ طرح صنعتی در خوزستان از تملک بانک‌ها در استان به منظور رونق تولید خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار