نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی گفت: آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند با قدرت از ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کنند و در این مسیر فریب تبلیغات منفی و فریب‌کاری دشمنان اسلام و انقلاب را نخورند تا پرچم مقدس این انقلاب شکوهمند تا ظهور امام زمان (عج) برافراشته باشد.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ 24 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری افزود: اخلاص در عمل مهمترین خواسته معظم له از مردم و مسئولان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآورشد: ولایت فقیه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و همه باید از حریم این دستاورد ارزشمند پاسداری کنند.
وی افزود:تقویت اراده‌های الهی، پشتیبانی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری رمز پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان است که باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.
وی ولایت فقیه را ستون خیمه انقلاب و محور اتحاد ملت ایران دانست و گفت: قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است که آحاد مردم باید قدر این نعمت‌های ارزشمند را بدانند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان و در راس آنها جبهه استکبار و حامیان آنها در نظام اسلامی یک ضرورت مهم است و ملت ایران همان‌گونه که در طول این سال‌ها با هوشیاری و تبعیت از ولایت و در صحنه بودن بزرگترین حماسه‌ها را خلق کرده باید همچنان در این مسیر مقدس ثابت قدم باشند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: هنگامی که در کشور ما یک نفر به هر دلیلی از دنیا می‌رود دشمنان تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی خود را علیه ما بکار می‌گیرند اما خودشان تروریست‌ها را حمایت می‌کنند تا در نقاط مختلف دنیا از جمله ایران اسلامی جنایت کنند.
وی ادامه داد: نارسایی‌ها و مشکلاتی در جامعه وجود دارد که باید همه دست به دست هم دهند و با غیرت، شجاعت، همت، مردانگی، تلاش و فداکاری می‌توان بر مشکلات پیروز شد.
وی افزود: مشکلات اقتصادی کشور با همت‌های بلند، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، تقویت تولید داخل، تولید صادرات محور و اصلاح الگوی مصرف قابل است.
امام جمعه اراک با تبریک روز پاسدار، جانباز و اعیاد پیش روی شعبانیه ادامه داد: هر کار خیری که در این ماه انجام شود، معامله با خداوند است و مردم سعی کنند در این ماه از مناجات شعبانیه و صلوات شعبانیه غافل نشوند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال‌های گذشته نقش بسیار مهمی در پیشرفت، اقتدار و حرکت شتابنده کشور به سمت آرمان‌ها و اهداف داشته و امروز ملت ایران به وجود نهاد مقدس سپاه افتخار می کنند.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران تحکیم کننده قدرت ملی است و پاسداران و بسیجیان با جهاد فی سبیل الله در مقاطع مختلف صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کرده‌اند و در میدان دفاع از ارزش‌های اسلامی حضور پر رنگ و چشمگیر داشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار