تابناک هرمزگان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری چهارمین کنگره ملی و اولین کنگره بین المللی دخانیات و سلامت از سوم اسفند ماه لغایت پنجم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 21 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// دکتر غلامعلی جاودان با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه کنگره چهارشنبه سوم اسفند ماه است گفت: دخانیات و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و اقتصادی جامعه یکی از معضل های بزرگ جوامع مختلف بشری است که باید به صورت ویژه در خصوص آگاه سازی افراد و خانواده ها در پیشگیری و سپس درمان و حمایت از افراد مبتلا تا بازتوانی و برگشت به آغوش خانواده و جامعه پرداخت.

دکتر غلامعلی جاودان با اشاره به اینکه برگزاری اولین کنگره بین المللی دخانیات و سلامت را در هرمزگان و شهر بندرعباس به فال نیک  گرفته ایم افزود: محورهای این کنگره اپیدمیولوژی والگوی مصرف دخانیات، دخانیات و بیماری ها، دخانیات و بیماری کووید۱۹، دخانیات و خانواده ، دخانیات و قوانین،  دخانیات و محیط کار ، تناسب شغلی بیماری های شغلی ، سیگاری های غیرفعال،  دخانیات و اقتصاد راهکارهای پیشگیری و ترک اعتیاد ، دخانیات و بیماری های دهان و دندان است.

شایان ذکر است آخرین جلسه هماهنگی  برگزاری کنگره ملی دخانیات با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان معاونین و مدیران مسئول در ستاد مرکزی برگزار گردید.

انتهای پیام//

برچسب ها: علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار