تابناک هرمزگان- دکتر حسین قاسمی سرپرست معاونت غذا و دارو از شرکت توزیع دارویی واقع در شهرستان بندرعباس بصورت سرزده بازدید بعمل آورد. این بازدید و پایش با هدف نظارت برارتقای هرچه بیشتر خدمات دارویی صورت پذیرفت.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 20 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// دکتر قاسمی گفت: از انجاییکه دارو بعنوان مهمترین رکن در تشخیص و درمان بیماری ها بکار می رود برهمین اساس فرآیند تولید، توزیع، واردات و نگهداری دارو حائز اهمیت می باشد و چنانچه دارو به نحو علمی و اصولی توزیع نگردد می تواند سبب بروز اثرات نامطلوب گردد.

 سرپرست معاونت غذا ودار وبا ذکراهمیت این امر طی این بازدید از مدیر و مسئولین این شرکت توزیع دارو خواستار تلاش و همکاری بیشتر شد.

همچنین داروهای سهمیه ای ، بررسی موجودی شیرخشک ، داروهای خاص ، داروهای کمیاب ، وضعیت چیدمان انبار ،دما از جمله مواردی بود که توسط سرپرست معاونت غذا ودارو استان و کارشناس مربوطه کنترل گردید. حضور مسئول فنی ورعایت امنیت و ایمنی از موارد مهم این پایش بود.

طی این بازدید سرپرست معاونت غذا و دارو از نزدیک در جریان فعالیت و مشکلات این شرکت قرار گرفته و پیگیری لازم در خصوص رفع کمبود داروها انجام و حداکثر نیاز بیماران به داروهای مورد نیاز پیگیری شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار