معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت:قرارگاه عفاف و حجاب دراین استان با هدف توجه ویژه به حوزه پوشش و رعایت حجاب تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ 20 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید مجتبی آل‌یاسین در نشست ستاد عفاف و حجاب استان مرکزی، افزود: لازم است از آمران به معروف نیز حمایت قانونی صورت گیرد تا افراد ارشاد دهنده در انجام وظیفه شرعی و قانونی دچار مشکل نشوند.
وی یادآورشد: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی تاکید کرد: لازم است قبل از گرم شدن هوا نسبت به رعایت حجاب و عفاف بانوان در جامعه چاره اندیشی جدی صورت گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: رعایت حجاب و عفاف لازمه امنیت پایدار اجتماعی است و همه باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی ادامه داد:حجاب و عفاف مورد تاکید دین مبین اسلام است و تحت هر شرایطی باید رعایت شود.
وی بیان کرد: کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید تمامی ضوابط قانونی اداری و استخدامی را رعایت کنند و الزام به پوشش در این قانون مورد تاکید است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: کارمندان باید در خارج بخش اداری نیز قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت، تخلفات اداری می‌تواند با کارمند خاطی برخورد کند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی هم گفت: رعایت حجاب اسلامی در بین زنان و دختران امروز به دغدغه جدی خانواده‌ها تبدیل شده و متولیان حجاب هم از این مهم غافل نیستند.
محمدرضا جعفری افزود: اکنون توقع فعلی جامعه ملزم شدن افراد کم حجاب و یا بی‌حجاب به حجاب متعارف جامعه است و باید همه دستگاه‌های متولی در چارچوب مسئولیت ذاتی خود فعالیت فرهنگی اثربخش داشته باشند.
وی بیان کرد: باید ورود به مسئله اجتماعی به شکل مسئولیت علمی و با رعایت موازین شرعی و اجتماعی باشد و از برخوردهای سلبی و ایجابی خودداری شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: برای برخورد با بی‌حجابی که اکنون در جامعه شاهد آن هستیم باید مداخله جدی و علمی صورت گیرد تا آنچه به نفع جامعه و خانواده‌ها است رقم زده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار