رئیس سازمان مهندسان صنعت و معدن سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری نخستین رویداد تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ 18 February 2023

رئیس سازمان مهندسان صنعت و معدن سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری نخستین رویداد تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت در همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، شهرام بیرامی پیشتازی اقتصاد دانش‌بنیان را از مهمترین محورهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری ارتقای جایگاه جهانی کشور، افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش.بنیان در منطقه را یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کردند.

وی گفت: با توجه به اهمیت این موضوع و ظرفیت‌های بکر صنعتی و مستعد پیشرفت در استان همدان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولین و همت صنعتگران به این حوزه مهم هستیم.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و‌ معدن همدان از برگزاری نمایشگاه "اولین رویداد تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت" خبر داد و هدف از آن گردهم آمدن شرکت‌های دانش‌پایه و تمام اجزای مختلف صنعت اعم از واحدهای صنعتی و تولیدی، مراکز مشاوره و خدمات کسب و کار و معادن و بستر شناسایی ظرفیت‌های داخلی و ارتقای تولید ملی دانست.

وی افزود: این نمایشگاه ۲۷ بهمن در تالار قرآن پذیرای صنعتگران، معدن‌داران، فناوران، دانشگاهیان و علاقه‌مندان به آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت استان خواهد بود و در آن کارگاه‌ آشنایی با سامانه جامع تجارت، تجاری‌سازی و ثبت برند، معرفی ظرفیت‌های صادراتی به ونزوئلا و نشست‌ تخصصی مسئولان، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاه و میزهای خدمت رفع موانع تولیدی برگزار خواهد شد.

سخنگوی نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت درباره این نمایشگاه گفت: نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار در همدان برپا شد و فرصتی را فراهم آورد تا ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی استان ضمن شناسایی محصولات و خدمات یکدیگر، چرخه تولید و اقتصاد را در استان تکمیل کنند.

ناظم هدف از برپایی این نمایشگاه را  گرد هم آمدن شرکت‌های دانش پایه عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه گروههای مختلف شامل واحد‌های صنعتی و تولیدی، بیمه ها، مراکز مشاوره و خدمات کسب و کار و معادن که باعث ایجاد بستری برای شناسایی ظرفیت‌های داخلی خواهد شد حضور دارند و استفاده از آن‌ها برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و ارتقاء تولید ملی می‌تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان از مهمترین محور‌هایی است که در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به آن توجه خاصی شده است، تصریح کرد: در حاشیه نمایشگاه هم خدماتی از قبیل برگزاری کارگاه‌هایی با موضوعات آشنایی با سامانه جامع تجارت، تجاری سازی و ثبت برند، معرفی ظرفیت‌های صادراتی به کشور ونزوئلا و میز‌های خدمت رفع موانع تولیدی برگزار شد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه یک روزه مورد استقبال علاقمندان و مدیران استانی قرار گرفت و طی مراسم اختتامیه ای که با حضور نماینده مردم همدان در مجلس حمید رضا حاج بابایی، مدیر عامل شرکت شهرکها مصطفی حقیقی و دیگر مدیران استانی و کشوری به کار خود پایان داد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت در همدان

 

برگزاری نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت در همدان

 

برگزاری نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت در همدان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
شهرک صنعتی 2 لالجین را به شهرک صنایع غذایی تیدیل کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار