کد خبر: ۱۰۹۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷ 13 February 2023

در مراسم قرعه‌کشی بزرگ ایران خودرو، مشتریان نهایی 100 هزار دستگاه خودرو پیش فروش شده مشخص شد که موعد تحویل خودرو به مشتریان بر اساس نتایج قرعه‌کشی و اولویت حاصل از نتایج قرعه‌کشی است. 

براساس این گزارش، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو حداکثر تا ساعت 14 فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 خواهد بود. 

زمان تحول همه 100 هزار دستگاه خودرو از تیر‌ تا اسفند‌ 1402 تعیین شده است و نتایج پس از تایید فرآیند توسط نهادهای مرتبط از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir منتشر می‌شود و  پیامک اعلام برای برندگان ارسال خواهد شد. 

متقاضیان می توانند از ساعت ۲۴ امشب به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند و برندگان در قرعه کشی باید از حساب وکالتی یا هر حساب دیگر نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام در سایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

وجود وجه حساب وکالتی یا واریز وجه در آن حساب به معنی تکمیل ثبت نام نیست و در صورت عدم مراجعه برندگان برای واریز وجه در سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو، ثبت‌نام لغو خواهد شد.

نتایج قرعه کشی طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده نیز پس از مشخص شدن نتایج استعلام از نهادهای مرتبط اعلام خواهد شد. 

در طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو ۱۰۰ هزار دستگاه محصول، شامل پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷P ، راناپلاس، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز و سورن پلاس بنزینی عرضه شده است.

جدول زیر تعداد ثبت‌نام پیش فروش طرح‌های مختلف را نشان می‌دهد. 

در طرح پیش فروش ایران خودرو در مجموع یک میلیون و 814 هزار و 759 نفر ثبت نام کردند که 431 هزار و 929 نفر از این ثبت‌نام کنندگان در پیش فروش طرح جوانی جمعیت، 939 هزار و 872 نفر در طرح پیش فروش عادی و 442 هزار و 778 نفر نیز در طرح پیش فروش خودروهای فرسوده ثبت‌نام کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار