رونمایی نمادین از نصب کدپستی و پلاک آبی در منزل پدر شهید حسین زاده در منجیل
کد خبر: ۱۰۹۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ 12 February 2023

با اجرای طرح آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در منزل پدر شهید ایرج حسین زاده ، تفاهم نامه بین اداره کل پست و شهرداری منجیل منعقد شد.

به گزارش تابناک گیلان ؛ در اجرای طرح آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا که بصورت آزمایشی در شهر منجیل برگزار می شود جلسه انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل پست گیلان و شهرداری منجیل و رونمایی نمادین از نصب کدپستی و پلاک آبی در محل منزل پدری شهید ایرج حسین زاده با حضور مدیرکل پست استان گیلان و مسئولان رودبار و منجیل برگزار شد.

مدیر کل پست گیلان گفت: نصب پلاک های هوشمند کد پستی برای نخستین بار در گیلان در شهر منجیل به صورت نمادین رونمایی شد.

محمد حسین هوشنگی افزود: امیدواریم در پایان سال بتوانیم کار بهنگام سازی برداشت اطلاعات اماکن تجاری، مسکونی و حتی زمین های شهر منجیل بر مبنای استاندارد نشانی را به پایان برسانیم و بتوانیم به درستی کار سرشماری ثبتی مبنا را به صورت پایلوت در منجیل انجام دهیم.

وی گفت: منجیل نخستین شهر گیلان خواهد بود که پایگاه اطلاعات مکانی آن دارای اطلاعات نشانی استاندارد خواهد بود و از این پس هیچ دستگاه ارائه دهنده خدمت از نشانی های متفاوت استفاده نخواهد کرد و این اشتراک گذاری اطلاعات بین دستگاه ها بابت تسهیل در فرآیند ها و ارائه مطلوب تر خدمات خواهد شد و به کاهش هزینه ها و توزیع منابع کمک شایانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار