معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سیاست حاکم بر کشور در سکانداری مدیریتی، اعتماد به جوانان است و استان مرکزی نیز در راستای این سیاست از شاخص خوبی برخوردار است.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 12 February 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی،میرهادی قره سیدرومیانی در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در فرهنگ‌سرای شهر اراک، افزود:همدلی خوبی در ورزش و جوانان با مدیریت ارشد استان مرکزی وجود دارد که این مهم می‌تواند استان را بیش‌تر از پیش به عنوان پیشران هدفگذاری کشور پیش ببرد.
معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: هر زمان که از طرف دشمنان نظام جمهوری اسلامی، فریادی شنیده می‌شود، باید بدانیم حتما هدفگذاری درست انجام شده است.
قره سیدرومیانی یادآور شد: به عنوان نمونه، زمانی که وزیر ورزش و جوانان از طرف دشمنان نظام تحریم شد، نشان می‌دهد در پایه‌ریزی مکتب انقلابی و اسلامی در حوزه ورزش ‌جوانان موفق عمل شده است.
وی خاطرنشان کرد: چند روز گذشته نیز در راستای انتصاب جدید سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی مباحث مطرح شد که نشان می‌دهد شخصیت آقای پیرایش و نحوه عملکرد فرهنگی این فرد، برخی‌ها را در خارج از کشور به درد آورد، و ما از این موضوع خوشحال هستیم.
معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: وزیر ورزش وقتی تحریم شد با افتخار به خود بالید و اعلام کرد، برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان، موفقیت‌های داشته که صدای آنها بلند شده است.
قره سیدرومیانی اظهار داشت: سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی پرورش یافته و شاگرد مکتب حسینی است و رسالت سنگینی برعهده دارد و به طور قطع، در اتاق این مدیر همیشه به روی مردم باز است.
وی گفت: یک‌هزار و ۸۰۰ پروژه ناتمام سال‌های گذشته در دولت سیزدهم تکمیل و بهره‌برداری شد.
وی افزود: دولت سیزدهم زمانی‌ که مسئولیت را تحویل گرفت، چهار هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام در حوزه ورزش و جوانان وجود داشت.
وی بیان کرد: با تلاش‌های فراوان و تامین اعتبارات مورد نیاز یک‌هزار و ۸۰۰ طرح آن با صرف اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان تکمیل شد که در برش استانی، استان مرکزی در این راستا سهم به سزایی داشت.
معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سرانه ورزشی کشور ۷۹ صدم درصد است و این سرانه در استان مرکزی ۹۶ صدم درصد است و این استان بالاترین سرانه ورزشی را به خود اختصاص داده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم گفت: عقب ماندگی در حوزه ورزش و جوانان کشور و این استان زیاد است و باید همه تلاش‌های برای رفع عقب‌افتادگی‌ها در این حوزه به کار گرفته شود.
بهنام نظری افزود: هیات‌های ورزشی بازوان پرتوان ادارات ورزش و جوانان هستند و این قشر باید با شور نشاط برای پویایی و حرکت در مسیر روبه جلو ورزش استان مرکزی تلاش کنند.
وی بیان کرد: نباید در حوزه جوانان کوتاهی صورت گیرد و باید آسیب‌های اجتماعی که جوانان را تهدید می‌کند شناسایی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: نیاز است در راستای افزایش اعتبارات در حوزه ورزش و جوانان ساز و کارهای جدید اندیشیده شود.
نظری عنوان کرد: استان مرکزی در حوزه منابع انسانی، صنایع و بخش خصوصی از توانمندی بالایی برای حمایت از ورزش برخوردار است.
وی افزود: بهره‌گیری از تجربیات گذشته، توجه به ورزش کارگری و دانشجویی از دیگر مواردی است که در دوره جدید مدیریت ورزش و جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش از حماسه شورانگیز مردم دیار آفتاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در جشن چهل و چهارسالگی انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان بود.
نظری تاکید کرد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی ثابت کردند که از مسیر انتخاب شده ۴۳ سال گذشته خود پشیمان نیستند و ترسی از توطئه‌های دشمنان ندارند.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب در عرصه‌های مختلف در اوج اقتدار است و همه باید تلاش کنند تا این شرایط حفظ و روز به روز افزایش یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: مردم در اهپیمایی روز گذشته از مسئولان سبقت گرفتید و بار دیگر گل کاشتند.
نظری اظهار داشت: آنچه برای خدا انجام شود ماندگار است و همه باید تلاش کنند تا هر قدم از آنها فقط برای خداوند باشد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم گفت: جوانان موتور پیشران نظام جمهوری اسلامی هستند.
مسعود پیرایش افزود: پس از جریانات اخیر کشور، باید نگاه درستی به هویت اسلامی و استانی داشت و در این راستا بویژه برای قشر جوان تلاش مضاعفی صورت گیرد.
وی بیان کرد: مبنای کار در ورزش و جوانان گام دوم انقلاب است و در حوزه شبکه‌سازی و هم‌افزایی جوانان برنامه‌های ویژه‌ای مد نظر است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: قهرمان پروری و توجه ویژه به ورزش بانوان از دیگر برنامه‌ها است.
پیرایش اظهار داشت: توسعه اماکن و زیرساخت‌های ورزشی و مبارزه جدی با فساد، بخش دیگری از برنامه‌ها است.
در پایان مراسم از زحمات عابد حقدادی قدردانی ومسعود پیرایش به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار