فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی باوجود توطئه‌های دشمنان، امروز در اوج اقتدار است و پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر فراز قله‌های بلند و معادلات قدرت جهانی خودنمایی می‌کند و پناهگاه مستضعفین عالم است.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 10 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی ۴۲ قدر، افزود: اقدامات سپاه روح‌الله استان مرکزی در بخش‌های مختلف افتخارآفرین است.
وی یادآورشد:استان مرکزی شهدای بزرگ و شاخصی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و کارنامه استان در مقاطع مختلف درخشان است.
وی بیان کرد: دلاورمردان این استان مجاهدت‌ها و تلاش‌های زیادی، قبل از انقلاب، در دوران دفاع مقدس و در طول ۴۴ سال انقلاب انجام دادند که مجموعه این فعالیت‌ها قابل تقدیر است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس نمایشگاهی از خلاقیت‌ها و توانمندی‌های ملت ایران و رزمندگان اسلام است، عنوان کرد: امروز ۲۰ بهمن‌ماه سالروز عملیات غرورانگیز والفجر ۸ را گرامی می‌داریم و این عملیات افتخارآمیز موجب بروز تحولات بزرگی در صحنه سیاسی جنگ تحمیلی بود و آغاز موفقیت‌های ملت ایران شد.
سردار پاکپور افزود: دشمن در همه راهبردهای خود علیه ملت ایران با شکست جدی مواجه شده و در جنگ ترکیبی و حوادث اخیر در برآوردهای خود دچار اشتباه شدند، همانگونه که صدام در جنگ تحمیلی در برآوردهای خود دچار اشتباه شد و همانگونه که گروه‌های تجزیه‌طلب اشتباه کردند.
وی ادامه داد: در ۲۲ بهمن‌ماه ملت ایران با پاسخی قاطعانه، حماسه دیدنی و تماشایی خلق خواهند کرد و ضربه محکمی به دشمنان در عرصه جنگ ترکیبی می‌زنند و تلاش‌های آنها برای القای ناامیدی و آسیب زدن به اعتماد ملی را از بین می‌برند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه ضامن اطمینان‌ بخش استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور است، افزود: به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان در عرصه‌های مختلف، امروز از امنیت پایدار برخوردار هستیم و در امنیت مرزها با کسی تعارف نداریم و قاطعانه برخورد می‌کنیم.
وی با تقدیر از زحمات گروه مهندسی ۴۲ قدر سپاه، بیان کرد: گروه مهندسی ۴۲ قدر امروز یکی از ارکان مهم اقتدار به‌ شمار
می‌رود و در ماموریت‌های محوله موفق ظاهر شده و کارنامه این گروه مملو از حماسه‌ها و افتخارات بزرگ است.
سردار پاکپور افزود: گروه مهندسی ۴۲ قدر در امر محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و مرزی موفق عمل کرده و در بخش‌های مختلف الگو ارایه داده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته گروه مهندسی ۴۲ قدر در عرصه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و مرزی، برکات زیادی برای مردم داشته و باید استمرار یابد.
در پایان این مراسم سردار پاکپور ضمن قدردانی از تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین قربانی فرمانده پیشین گروه مهندسی ۴۲ قدر، سرهنگ پاسدار حسین ساجدی فرد را به‌عنوان فرمانده جدید این گروه معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار