مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، در مراسم بهره‌برداری از فاز اول پروژه مسیر مصلی شرقی گفت: اولین برنامه اقدام مشترک در دولت سیزدهم در شهر مشهد با ابتکار استاندار در مردادماه به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 10 February 2023

به گزارش تابناک رضوی، محمد آیینی ما در شهر مشهد با بزرگترین جمعیت حاشیه نشینی در کشور مواجه هستیم در هشت پهنه بالغ بر ٧٠ محله و جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر است.
وی افزود: دو مشکل اساسی در این محدودها وجود دارد اول فراوانی بناهای ناپایدار در این محدوده که در قالب نوسازی مسکن انجام شود و دوم شهر مشهد به تنهایی ٧٠ درصد بناهای ناپایدار را در استان دارا ست .
آیینی گفت: مهمترین مشکل کمبود خدمات در این محلات است، حوزه خدمات هفتگانه آموزشی، درمانی، بهداشتی، ورزشی، انتظامی و معابر خاکی و معابری که از لحاظ بهداشت محیطی دچار مشکل هستند باید رفع شود
وی اظهار کرد: در برنامه تحول حاشیه شهر همه این موارد مورد توجه قرارگرفته و در سال اول این برنامه ٧ هزار میلیارد تومان برنامه مشترک در قالب ٢٠٣ پروژه در این حوزه ها دیده شده و از مرداد ماه تا امروز عملکرد خوبی داشتیم و قریب ۵٠درصد تحقق داشته است.
آیینی اظهار کرد: این جریان نوسازی مسکن در این محلات و تامین خدمات تبدیل به جریان اجتماعی شده و با سرعت بیشتری پیشرو رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار