۸۸ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار، معاونان استانداری و برخی از مدیران استان مرکزی و نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان فراهان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ 08 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در همایش استعدادیابی در شهر خنجین از توابع شهرستان فراهان، افزود: از این تعداد طرح ۸۰ طرح عمرانی و بقیه در بخش اقتصادی بهره‌برداری هستند.
فرزاد مخلص‌الائمه افزود: طرح‌های اقتصادی شهرستان فراهان اشتغال‌زایی چشمگیری به همراه دارند.
وی ادامه داد: محرومیت زدایی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام رویکرد اصلی دولت سیزدهم است و در استان مرکزی نیز گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده است.
استاندار مرکزی اظهار کرد: متناسب با تغییرات جامعه باید از استعداد های برتر با هدف رشد و پیشرفت جامعه استفاده شود.
مخلص الائمه افزود: استعدادیابی و مهارت‌آموزی مسئله مهم و قابل توجهی است که همواره یکی از دغدغه‌های والدین محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: بی شک مهارت‌آموزی و استعدادیابی یکی از اهداف دوره کودکی است که با ایجاد فرصت‌ها و محیط غنی این امکان مهیا می‌شود و نهادهای متولی باید به این مسئله مهم توجه ویژه داشته باشند.
استاندار مرکزی اضافه کرد: تغییرات الزاماتی را ایجاب می کند که باید در مواجه با آینده از آن استفاده شود و باید روش‌های آموزشی متناسب با استعداد دانش آموزان و فراگیران متفاوت باشد که این مهم ناشی از سرعت تغییرات است.
مخلص الائمه افزود: برخی تغییرات پیش رو شاید علایمی نداشته باشند اما باید با بهره‌گیری از دانش آنها را به فرصت تبدیل کرد.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای ۸۸ طرح فراهان ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع دولتی، خیران و بخش خصوصی هزینه شده است.
ولی‌الله بیاتی افزود: دولت در تلاش است با افتتاح طرح‌های مختلف به مردم خدمت کند و محرومیت زدایی را در اولویت قرار داده است.
یادمان شهدای تلخاب با چهار میلیارد ریال اعتبار در محوطه پارک ملت در یک هزار و ۸۰۰ مترمربع وسعت، گشایش مرکز جامع سلامت و بخشداری خنجین، اصلاح شبکه فرسوده برق روستایی با ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار در روستای شتریه، طرح زیرسازی، کارگاه تولید قطعات بتنی، شرکت تولید آجر نسوز ساختمان، اتاق عمل جراحی با ۳۲ تخت بستری، آزمایشگاه بیمارستان فرهنگ خسروانی از مهمترین طرح‌های شهرستان فراهان بود که امروز افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار