نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جهاد تبیین همان جهاد تجربه است، گفت: دستاورد مهم انقلاب اسلامی عدم وابستگی به بیگانگان است.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ 08 February 2023
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان ارتش، با اشاره به اهمیت زنده و فعال بودن جامعه اظهار کرد: امیرالمؤمنین (ع) در 60 سالگی در نامه ای که به امام حسن مجتبی می نویسد می فرماید: اگر چه پدرت قبلا نبوده و بعدا هم نیست اما تجربه های دیگران را از زمان حضرت آدم بیان می کند و همچنین به دو نوع علم اشاره می فرمایند: علمی که در کلاس و مکتب آموزش می بینیم و علمی که بر اثر تجربه کسب می کنیم که جهاد تبیین همان جهاد تجربه است. 
 
وی در ادامه با اشاره به توانایی ها و قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران، افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب این بود که ما را از وابستگی خارج کرد و این باید تبیین شود. 
 
نماینده ولی فقیه به بیانات وزیر دفاع آمریکا درباره قدرت امروز ایران هم اشاره ای داشت و گفت: این موارد باید طرح و تبیین شود، امروز یک کشور مستقل داریم که مقام معظم رهبری بر روی تبیین تاریخ آن اصرار دارند این تبیین باید برای نسل های جدید انجام شود باید جایگاه کشور را پیش و پس از انقلاب بررسی کنیم. 
 
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امروز روزگاری است که آمریکا از کشور ما حساب می برد. 
 
وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر هم دسیسه دشمنان نقش داشت، تشریح کرد: فشار در زندگی روزمره ما وجود دارد اما امروز وابسته نیستیم و یکی از مواردی که امام خمینی (ره) بر آن اصرار داشتند همین عدم وابستگی بود امروز ما به بیگانگان وابسته نیستیم بلکه بیگانگان به ما وابسته هستند. 
 
آیت الله علما تاکید کرد: مقام معظم رهبری یکی از راه هایی که برای ما قرار دادند تبیین انقلاب است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار