با حضور استاندار ایلام؛
ایستگاه پمپاژ کشاورزی روستاهای تلخاب، زید و زرانگوش شهرستان بدره در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 08 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: این ایستگاه جزو ۱۹ ایستگاه پمپاژ نیمه کاره استان است که از زمان آغاز عملیات آنها بیش از یک دهه می گذرد و پس از بازدید در قالب سفرهای شهرستانی و تزریق اعتبار و پیگیری ها، امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی افزود: افتتاح این ایستگاه پمپاژ ۶۰۰ هکتار از اراضی این سه روستا را مشروب می کند.

استاندار ایلام با بیان اینکه خواسته چندین ساله مردم پس از سال ها محقق شده است، تاکید کرد: وعده دولت سیزدهم صادق است و امروز نیز شاهد هستیم این ایستگاه پمپاژ پس از سالها به بهره برداری رسید.

بهرام نیا یادآور شد: ۶۴۰ خانوار بهره‌برداران ایستگاه پمپاژ روستاهای تلخاب، زید و زرانگوش بدره هستند.

وی همچنین با اشاره به برنامه دولت برای فروش اموال مازاد گفت: در صورت فروش اموال مازاد جهاد کشاورزی یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های حوزه کشاورزی استان اختصاص می یابد.

غبار رویی وعطر افشانی گلزار، شهدا ، کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۲ تختخوابی بدره، کلنگ زنی پارک بانوان، افتتاح آسفالت محور چشمه شیرین به دره شهر به طول ۶ کیلومتر، افتتاح سالن ورزشی زرانگوش و شرکت در جشن انقلاب، افتتاح ایستگاه پمپاژ زید ، تلخاب و زرانگوش ، افتتاح بلوار ولیعصر (عج) چشم شیرین، شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های سفر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان بدره است.

۲۷ پروژه شهرستان بدره همزمان با دهه مبارک فجر با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال امروز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار