استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با بیان اینکه دهه فجر مقدمه و زمینه ساز برقراری جبهه حق در عالم شد، گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن تودهنی به دشمنان غربی ، عبری و عربی می زنند
کد خبر: ۱۰۹۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 08 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در مراسم جشن انقلاب در روستای زرانگوش اظهار داشت: افتتاح سالن چند منظوره روستای زرانگوش از مصوبات سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان است.

وی افزود: مردم با حضور گرم و پرشور خود در این جشن بزرگ موجب شدند تا خدمت بصورت مستمر ادامه داشته باشد.

استاندار ایلام ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ظلم و ستم برای همیشه پایان یافت و دهه فجر مقدمه و زمینه ساز برقراری حق بود.

بهرام نیا یادآور شد: این حق و حقیقت در ۲۲ بهمن محقق شد و بساط نظام شاهنشاهی را بر هم زد.

وی اضافه کرد: اگر جشن های انقلاب را با جشن های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد برای برگزاری آن جشن ها از ۲۰۰ هزار دلار تا ۷۰۰ هزار دلار هزینه می کردند.

استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از خدمه های شاه در خاطرات خود چنین آورده که بودجه ۲ سال کشور سوئیس صرف ۲ روز جشن در ایران زمان طاغوت می‌شد و ضیافتی که از پول مردم فقیر و مستمند ایران جمع می کردند بجای صرف هزینه های توسعه و آبادانی، صرف ضیافت‌های آنان می‌ شده است.

بهرام نیا گفت: شاه در واقع ضعف شخصی خود را به این وسیله جبران می کرد، اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی جشن هایی که برگزار می شود، کاملا مردمی است و در دهه مبارک فجر این هزینه‌ها صرف بهداشت، راه، اقتصاد، درمان و سایر امورات می شود.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش کرد تا جشن انقلاب امسال را محو کند اما مردم به دشمنان تو دهنی محکمی زدند، ، دشمنان غربی ، عبری و عربی کور خوانده‌اند ، چراکه ملت ایران از نسل و تبار شهدا هستند.

استاندار ایلام از افتتاح یا کلنگ زنی ۲۴۸ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مبلغ سه هزار و ۶۹۷ میلیارد تومان برای افتتاح و یا کلنگ زنی این طرح ها هزینه شده است.

گفتنی است ۲۷ پروژه شهرستان بدره همزمان با دهه مبارک فجر با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال امروز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
.
آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: انقلابِ زنده انقلابی است که پیرایه‌ها و آرایش‌های خود را زنده نگه دارد و خطرات را خنثی کند.

رهبر معظم انقلاب،
انقلاب مولد جنایتها و خیانتها و فسادها در جامعه می‌باشد که فقط با برکناری انقلاب خنثی می‌گردند لازم است هنوز که مملکت گرفتار انقلابی خسارت‌بارتر از سال 57 نشده همت کنید به شعارهای انقلابی‌تان پایان دهید و مانع سقوط کشور شوید.
پنبه ز گوش دور کن بانگ نجات می‌رسد، آب سیاه درمرو کآب حیات می‌رسد.
نوبت عشق مشتری بر سر چرخ می‌زند، بهر روان عاشقان صد صلوات می‌رسد.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی، خیلی بی ربط و بی معنی گفتین دوست عزیز
چه کسی تحریم و جنگ 8 ساله و قطع خرید دارو و منفجر کردن هواپیمای مسافربری و ... صدها مورد نامردی و دشمنی به ملت ایران تحمیل کرده؟ خواب دیدی خیر باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار