مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از روند نزولی دمای هوای استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: احتمال بارش برف در نواحی مختلف استان از جمله نواحی معتدل وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 08 February 2023
فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سامانه بارشی حاکم در منطقه، طی ساعاتی از امروز تا اواسط فردا (پنجشنبه) نیز جو استان را تحت تاثیر داشته به تناوب سبب وزش باد و بارش برف و باران در سطح استان می گردد. 
 
وی افزود: بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، انتظار می رود تحت تاثیر جریان های سرد شمالی و کاهش دمای جو، علاوه بر نواحی سردسیر و گردنه های برفگیر، در مناطق معتدل نیز به شکل برف مشاهده شود. 
 
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: با عبور موج مذکور، تا بعد از ظهر شنبه شرایط نسبتاً پایداری در سطح استان حاکم می گردد، همچنین متوسط دمای هوا، از امروز(چهارشنبه) تا پایان هفته روندی رو به کاهش می یابد. 
 
وی گفت: کاهش دما، که شرایط را برای تشکیل مه، بویژه در اوایل روز و در مناطق سردسیر و معتدل فراهم می کند؛ در روزهای جمعه و شنبه محسوس خواهد بود.
 
دولتشاهی تاکید کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته سنقر و هرسین با کمینه دمای 2- درجه سلسیوس سرد ترین  و قصر شیرین و خسروی با بیشینه دمای 15 درجه سلسیوس گرم ترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار