مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام اعزام به عتبات در اسفند ماه خبر داد و گفت‌: تصویب نرخ ارز ٢٨ هزار و ۵٠٠ تومانی منجر به ثبات هزینه سفر به عتبات می شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 08 February 2023
سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص افزایش هزینه سفر عتبات عالیات اظهار کرد: افزایش نرخ ارز منجر به افزایش هزینه سفر عتبات
شده و از آنجا که خدمات داخلی به ریال و سایر خدمات خارج از کشور (عراق) براساس ارز محاسبه می شود با افزایش نرخ ارز هزینه سفر هم افزایش پیدا کرده است. 
 
وی افزود: سازمان حج و زیارت از طریق شورای عالی حج پیگیر این موضوع است که نرخ ارز ۲۸هزارو۵۰۰ تومانی به تصویب برسد و با تخصیص از سوی بانک مرکزی هزینه سفر عتبات عالیات ثابت شود. 
 
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه به دلیل هزینه بالا، نزدیکی به مرز و وضعیت معیشتی مردم از سفرهای هوایی عتبات استقبال خوبی نشده اما هزینه سفرهای زمینی بین ۴ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان الی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان با اقامت های ۶ یا ۷ شب است. 
 
وی خاطر نشان کرد: خبرخوش برای مسافران عتبات این است که از ساعت ۱۰ صبح ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ ثبت نام برای اعزام به عتبات آغاز خواهد شد. 
 
کریمی خو تاکید کرد: اعزام های نوروزی از تاریخ
٢٣ اسفند ماه ١۴٠١ الی ٢ فروردین ١۴٠٢ و اعزام های رمضانی از ٣ فروردین لغایت ١ اردیبهشت ١۴٠٢ خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار