کارکنان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به همراه خانواده‌هایشان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ 08 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی‌بخش شجاعی در جمع خانواده کارکنان تعاون روستایی این استان اظهار کرد: امنیت امروز این مرز و بوم حاصل رشادت‌ها و خون‌های هزاران جوان متعهد و متدین است که باید با تمام وجود قدر آن را بدانیم.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میز‌ها و مسئولیت‌ها امانتی هستند که باید در صحت و سلامت به صاحب واقعی آن برسانیم.
شجاعی، خدمت به مردم را رسالت مقدس مدیران و کارکنان دولت خواند و گفت: در تعاون روستایی این استان، تکریم ارباب‌رجوع و انجام امورات مردم و کشاورزان سرلوحه کارهاست و در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت کانون خانواده در مکتب اسلام، تصریح کرد: شما خانواده‌ها حامی و پشتیبان اصلی کارکنان این مجموعه هستید تا بتوانند با فراغ بال و آرامش در انجام ماموریت‌های خود موفق عمل کنند.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: توجه به رفاهیات کارکنان این مجموعه یکی از اهداف مدیریتی‌ام بوده چرا که معتقدم اگر کارمندان انگیزه خدمت به مردم را نداشته باشد، آن مجموعه در مسیر آرمان‌های انقلاب گام برنداشته است.
شجاعی با بیان اینکه توجه به رفاهیات کارکنان در این دوره بی‌سابقه بوده، افزود: در کنار این رویکرد رفاهی تلاش کردیم تا تشکل‌ها و اتحادیه‌ها را به سمت درآمدزا شدن ببریم و از این محل بتوانیم توان و ظرفیت تعاون روستایی را در حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: کسب رتبه نخست تعاون روستایی در اقدامات فرهنگی و دینی نیز نشان از اهمیت فرهنگ در این مجموعه است که باید از حوزه نمایندگی، ولی فقیه و شخص حجت‌الاسلام مصطفوی قدردانی کنم.
شجاعی در ادامه گزارشی از عملکرد یکساله تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ارائه کرد.
این جشن با پخش سرود و مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز، پذیرایی و پخش شیرینی فضای متنوعی را در تعاون روستایی ایجاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار