کد خبر: ۱۰۹۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ 07 February 2023

سعید قسمت پور در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهار کرد: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش مرکزی لنگرود، پلیس ساختمان در این بخش تشکیل شده و نظارت های ویژه ای در این حوزه اعمال می شود.
وی با اشاره به اهداف تشکیل پلیس ساختمان در روستاها، افزود: دهیاران مجریان طرح پلیس ساختمان در روستاها هستند و کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز از مهم ترین اهداف این طرح است.
بخشدار مرکزی لنگرود با بیان اینکه پلیس ساختمان بر نحوه عملکرد ساخت و سازها و تغییر کاربری ها نظارت دارد، گفت: در راستای اجرای دستورالعمل نحوه برخورد با متخلفان ساختمانی خارج از حریم شهرها و محدوده روستاها پلیس ساختمان نقش موثری در این بخش دارد.
قسمت پوز با اشاره به نقش نظارتی مردم در کنترل و کاهش ساخت و سازها و تغییر کاربری های غیر مجاز در شهرها و روستاها، بیان کرد: هر زمانی اجرای یک طرحی توام با مشارکت مردم بوده آن طرح توفیقات چشم گیر داشته است که انتظار می رود مردم با مشاهده هر گونه تخلف ساختمانی در شهرها و روستاها مراتب را را گزارش دهند.
وی ادامه داد: اجرای طرح کنترل و پایش ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها منجر به تسهیل بخشی امورات ساخت و ساز مردم در شهرها و روستاها می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار