استاندار فارس گفت: بر لزوم ساخت ۲۰ تا ۴۰ واحد مسکونی در روستاهای استان تاکید و اضافه کرد: برای جوانان ساکن روستاها بنا داریم علاوه بر ایجاد واحدهای مسکونی، زمینه‌ی اشتغال و رفاه را نیز فراهم کنیم تا در روستاها زندگی کنند.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ 07 February 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: با حضور استاندار و مسئولان ارشد فارس پیش از ظهر سه شنبه عملیات احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهر مرودشت آغاز، طرح آبرسانی به رجاآباد و مجموعه آبرسانی به عشایر کنج کائیدی و فاز دوم یک شرکت کاغذسازی افتتاح شد.

استاندار فارس در آئین کلنگ زنی مجموعه ۳۵۰۰ واحدی مرودشت از طرح‌های نهضت ملی مسکن، با بیان اینکه تلاش‌های خوبی در حوزه‌ی نهضت ملی مسکن استان انجام شده است، گفت: قدم به قدم پیش خواهیم رفت تا کمبود واحدهای مسکونی را جبران کرده و متقاضیانی که فرم ج آنها سبز شده است از مسکن مناسب بهره‌مند شوند.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای زمین دوم این شهر نیز در حال انجام است، افزود: با قول پیمانکار این مجموعه، متقاضیان حداکثر در طی مدت ۲ سال و نیم صاحب خانه خواهند شد.

ایمانیه در آئین افتتاح طرح آبرسانی به روستای رشمیجان، ضمن تشکر از زحمتکشان اداره آب و فاضلاب استان و شهرستان گفت: تلاش‌های خوبی در راستای تأمین آب شرب روستاهای استان با همکاری بسیج سازندگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای انقلاب اسلامی توجه به عدالت است که باید در عمل نمود پیدا کند، افزود: به مناطق کم برخوردار در ۴۴ سال پس از انقلاب اسلامی توجه ویژه ای شده است به نحوی که ۸۷ درصد از روستاهای استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند و امیدواریم تا پایان سال آینده روستایی بدون آب آشامیدنی سالم در استان نداشته باشیم.

ایمانیه بر لزوم ساخت ۲۰ تا ۴۰ واحد مسکونی در روستاهای استان تاکید و اضافه کرد: برای جوانان ساکن روستاها بنا داریم علاوه بر ایجاد واحدهای مسکونی، زمینه‌ی اشتغال و رفاه را نیز فراهم کنیم تا در روستاها زندگی کنند.

وی همچنین در آئینی طرح‌های عمرانی و تأمین آب شرب منطقه عشایری کنج کائیدی شهرستان مرودشت را که پنج ماه پیش کلنگ آن برزمین خورده بود را افتتاح کرد تا مردم زحمتکش و عشایر غیور منطقه در کمترین زمان ممکن از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

استاندار فارس پس از افتتاح خط دوم کارخانه کاغذ سازی نگین پارس گفت: یکی از خصوصیات بسیار خوب این مجموعه آنست که برای تولید کاغذ از ضایعات مربوط به آن استفاده می‌کند، لذا تصمیم گرفتیم این مجموعه توسعه یابد و در قالب فاز سوم، هم زمینه‌ی اشتغال جوانان را فراهم کند و هم در کاهش قطع درختان و جلوگیری از تخریب محیط زیست مؤثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار