جانشین سازمان اتکا گفت: شهدا نهایت کمال و عاشقی را به جامعه اهداء کردند و این جانفشانی بهترین نوع عاشقی است.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 07 February 2023

به گزارش «تابناک البرز» امیر سرتیپ دوم حسنعلی حبیبی در حاشیه دهمین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا که در سالن بهشت آرامستان بهشت سکینه (س) کمالشهر کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افتخاری بود امروز در یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان البرز حضور داشتیم.

وی با بیان اینکه امام‌ حسین (ع) الگوی شهدای والامقام بود، تصریح کرد: شهدا نهایت کمال و عاشقی را به جامعه اهداء کردند و این جانفشانی بهترین نوع عاشقی است.

جانشین سازمان اتکا با بیان اینکه امروز هیچ دشمنی اجاره نمی دهد و نمی تواند گوشه چشمی به انقلاب داشته باشد، خاطرنشان کرد: شهدا راه خودشان را انتخاب کردند و می دانستند در این مسیر شهید می شوند، اما راهشان را ادامه دادند.

خانواده معظم شهدا سرمایه های مملکت هستند

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در این محفل حضور داشتند و نور چشم ما محسوب می شوند، گفت: وظیفه ما است که بهترین خادم برای آنان باشیم، چراکه خانواده های شهدا سرمایه های مملکت هستند.

حبیبی ادامه داد: سازمان اتکا به واسطه وظیفه ذاتی که دارد، پشتیبانی از خانواده معظم نیروهای مسلح، ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا را بر عهده دارد و در این راستا خدمات متنوعی را انجام می دهد.

وی گفت: در حوزه معیشت خانواده ها از سال گذشته تلاش های بسیاری صورت گرفته است و با دستور فرمانده معظم کل قوا این مهم در اولویت امور قرار گرفته است.

سقف معیشت خانواده های نیروهای مسلح و ایثارگران ۱۰ برابر افزایش یافته است

حبیبی تصریح کرد: سازمان اتکا به عنوان سازمان خدمت رسان سقف معیشت خانواده های نیروهای مسلح و ایثارگران را به ۱۰ برابر نسبت به سال گذشته افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات فروش اقساطی، خدمات فروش های اعتباری و معیشت خانواده ها موضوعاتی است که در سازمان اتکا در اولویت برنامه ها قرار داده ایم.

جانشین سازمان اتکا گفت: با توجه به تاکیدی که فرمانده معظم کل قوا و ریاست کل ستاد کل نیروهای مسلح داشتند و همچنین امیر وزیر محترم دفاع داشتند، برنامه ۵ ساله ای برای سازمان اتکا تدارک داده شده که افق تامین معیشت کامل خانواده های نیروهای مسلح در این برنامه گنجانده شده است.

وی ادامه داد: دانش بنیانی و اشتغال آفرینی سرفصل این برنامه ها است که در سازمان اتکا در اولویت قرار داده ایم.

حبیبی با اشاره به توسعه کسب و کارها با استفاده از ظرفیت مردم پایه، اظهار کرد: سازمان اتکا می خواهد با اشتغالزایی در بین آحاد جامعه بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه توسعه ظرفیت فروشگاهی و شرکت ها و کارخانجاتی که متعلق به سازمان است در اولویت سازمان قرار دارد، تصریح کرد: به ویژه در حوزه اقلام اساسی که در کشور در حوزه تنظیم بازار ممکن است با نوسانات قیمت مواجه شود، سازمان اتکا به کمک دولت می آید.

جانشین سازمان اتکا خاطرنشان کرد: این انقلاب به پاس خون شهدای والامقام چهل و چهارمین سال را تجربه می کند و امید به یک آینده پرفروغ را دارد، امید است اتکا بتواند انجام وظیفه خالصانه و خادمانه خود را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار