با حضور معاون استاندار تهران؛
شهریار-۱۱پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهریار افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 07 February 2023

به گزارش تابناک تهران، ظهر سه شنبه و با حضور محسن نایبی معاون انتظامی و امنیتی استاندار تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهریار، حجت‌الاسلام شائق امام جمعه شهر وحیدیه، امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهریار و جمعی از معاونان و شهرداران و اعضای شورای اسلامی هفت شهر شهریار آئین کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی این شهرستان برگزار شد.

معاون انتظامی و امنیتی استاندار تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر خدمات متنوع در حوزه‌های مختلف به مردم گفت: شرکت حمل و نقل ریلی غرب استان تهران به منظور تسهیل در اجرای پروژه مترو غرب استان تهران با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی خواهد شد.

محسن نایبی به افتتاح سالن ورزشی سقف کوتاه در صباشهر اشاره کرد و گفت: این سالن ورزشی برای بهره‌مندی ورزشکاران رشته‌های رزمی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ساخته شده است، تا بخشی از سرانه‌های ورزشی شهریار را ارتقا دهد.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه در فاز سوم شهر اندیشه افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط تعاونی مسکن ناجا با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان ساخته شده است و شش مدرسه و یک مهد کودک تعهد بنیاد تعاون ناجا است که باید ساخته شود.

معاون امنیتی استاندار تهران در بازدید از کلانتری جعفریه بر ایجاد زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی در شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: مرکز جامع سلامت روستایی کردامیر و یوسف آباد در دو طبقه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان ساخته و به بهره‌برداری رسید.

نایبی به افتتاح فرهنگسرای اصیل آباد با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اشاره کرد و افزود: پارک بزرگ ۲۲ بهمن شاهد شهر با ۶۳ میلیارد تومان اعتبار در دو هکتار به بهره برداری رسید که ۴۸ میلیارد تومان آن جهت تملک زمین اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار