خرم‌آباد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جسد دو جانباخته حادثه سقوط «گَرگر» در الیگودرز با گذشت هشت روز هنوز پیدا نشده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 07 February 2023

محمد قدمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع حادثه سقوط «گرگر» در شهرستان الیگودرز و مرگ سه نفر در این حادثه، اظهار داشت: در جریان جستجوی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر جسد یک نفر را در رودخانه «زز» این شهرستان پیدا کردند.

وی با بیان اینکه متأسفانه هنوز پیکر دو نفر دیگر این حادثه پیدا نشده است، عنوان کرد: در حال حاضر نیز در منطقه و شهرستان شاهد بارندگی هستیم، طول می‌کشد که پیکر این دو نفر را پیدا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با تاکید بر اینکه امیدواریم که شدت جریان آب رودخانه، پیکر این دو نفر را به سمت خوزستان نبرده باشد، تصریح کرد: شرایط آب و هوایی در منطقه خراب است، ما در منطقه پایگاه امدادی داریم، آب رودخانه گل آلود است و باید مقداری آب رودخانه زلال شود و از شرایط خروشان بودن خارج شود تا کار پیدا کردن اجساد تسریع پیدا کند.

بنا بر این گزارش، در حادثه سقوط «گَرگر» طی روز ۱۱ بهمن ماه امسال، چهار نفر از اعضای یک خانواده و یک نفر از اهالی روستای «سرتنگ برزه» بخش «زز و ماهرو» الیگودرز در رودخانه «زَز» سقوط کردند که در این حادثه دو نفر نجات پیدا کردند و سه نفر دیگر جان خود را از دست دادند که با اقدامات جمعیت هلال احمر تا کنون جسد یک نفر از جانباختگان این حادثه پیدا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار