استاندار کردستان عنوان کرد که مردم پشتوانه و سرمایه اصلی انقلاب اسلامی در همه برهه‌ها و شرایط هستند.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 05 February 2023

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم افتتاحیه پروژه‌های شهرستان سنندج ودر دبیرستان عصمت ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر عنوان کرد:از اول انقلاب تاکنون کشور با انواع تحریم‌ها روبرو بوده که با پشتیبانی و حمایت مردم همچنان پرقدرت وباصلابت به مسیر تعالی و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای دانش آموزان باید این سوال پیش بیاد که علت جشن گرفتن دهه فجر چیست واین مهم نیازمند پاسخ دقیق و روشن است، گفت:در دوران پیش از انقلاب حکومت پهلوی با سرسپردگی کامل و تصویب قوانینی نظیر کاپیتولاسیون مایه ننگ و سرافکندگی ایران را فراهم کرده بود و پول نفت را تنها خرج خرید تسلیحات نظامی و استخدام مستشاران نظامی کرده بود.

وی اضافه کرد:ما در قبل از انقلاب به کشور منفور منطقه تبدیل و حیات خلوت بیگانگان محسوب می شدیم.

زارعی کوشا افزود :در ابتدای انقلاب و یکسال ونیم پس از پیروزی شاهد حمله رژیم بعث بودیم و با فروش نفت می‌توانستیم ابتدایی ترین تسلیحات را برای اداره جنگ با مشقت فراوان تهیه کنیم در حالیکه امروز همه ابرقدرت ها به قدرت نظامی ایران اذعان دارند.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز شاهد حضور و توسعه انواع رسانه‌ها هستیم و برای درک شرایط نیازمند تیزبینی و بصیرت هستیم، گفت: ما شاهد یک جنگ سنگین رسانه ای به راه افتاده توسط دشمنان هستیم و تلاش آنان این است که نسل جوان از واقعیت‌ها فاصله بگیرند و چیزی را که خود میخواهند به مخاطب عرصه کند.

زارعی کوشا یادآوری کرد: بیش از ۴۰ سال است کشور در انواع تحریم‌ها به سر می برد و با پشتوانه مردم همچنان استوار ایستاده است ، چرا که این انقلاب ساخته احزاب و دسیسه چینی بیگانگان نیست، بلکه مردم آن را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه ما هنور در مسیر هستیم و با وجود مشکلات و سوءمدیریت‌ها باید قدرت تشخیص سره از ناسره را داشته باشیم، افزود: هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند کشور را با چالش مواجه کند و این نشان دهنده قدرت و تاثیرگذاری انقلاب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار