فرماندار میامی بابیان اینکه به برکت دولت سیزدهم اعتبارات روستاها افزایش یافته است، گفت: این مهم در توسعه و آبادانی روستاهای میامی بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 07 February 2023

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا آشوری شامگاه دوشنبه در جشن انقلاب روستای قوشه میامی ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات و برنامه‌های خوبی در حال انجام است، ابراز داشت: در این دولت شاهد افزایش اعتبارات حوزه روستایی هستیم که این می‌تواند ضمن امیدآفرینی، ارتقا نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی و گردشگری را برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به همراه داشته باشد.

وی ضمن بیان اینکه افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) میامی و کارخانه خوراک دام با ظرفیت ۷۰ هزار تن نهاده دامی از برکات انقلاب است، افزود: در بخش کالپوش نیز قیر قابل توجه و همچنین جداول بسیاری در اختیار دهیاری‌ها قرار داده شده است که می‌تواند منجر به آبادانی و توسعه روستاهای این بخش شود.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه امروز بالاترین دستاورد ایران و انقلاب در منطقه داشتن امنیت است، ابراز داشت: امروز با وجود ناآرامی در برخی کشورهای منطقه ایران مانند نگینی در منطقه می‌درخشد و باید گفت که علت برگزاری جشن‌های دهه فجر بر این بابه که به واسطه انقلاب توانستیم بر سرنوشت خودمان حاکم باشیم.

آشوری ضمن بیان اینکه امام راحل خط و مشی انقلاب را بر دوپایه اسلام و مردم بنا کرده است، تصریح کرد: قاب کشور ایران اسلام است که با حضور همیشه در صحنه مردم انقلاب و اسلام تداوم پیدا کرد و بعد از گذشت ۴۴ سال مردم برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه نمونه کامل مردمی بودن انقلاب بسیج و انتخابات است و همه مردم سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند، افزود: ایام دهه فجر فرصتی برای مدیران منطقه که دستاورد انقلاب را به نسل جوان بیان کنند که همان تحقق آقا جهاد تبیین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار