۱۰۰ طرح گازرسانی در استان زنجان روز سه شنبه در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ۲۷ طرح آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 07 February 2023

به گزارش تابناک زنجان، رحیم سلیمانی نژاد روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها که با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان برگزار شد، مجموع اعتبار صرف شده برای این طرح ها را بالغ بر ۱۸۰ میلیارد و ۲۲۵ تومان ذکر کرد و گفت: ۱۱۴.۵ میلیارد تومان از این میزان مربوط به طرح های افتتاح شده است و ۶۷ میلیارد تومان نیز به طرح های کلنگ زنی شده اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه از طرح های افتتاح شده در این ایام ۴۱ طرح مربوط به گازرسانی به روستاهای استان با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار است، یادآور شد: با افتتاح این طرح های گاز رسانی ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان به ۹۲.۶ درصد رسید و گاز رسانی به ۷۰ روستای استان نیز در دست مطالعه است که با تحقق این برنامه ها میزان گازرسانی در زنجان به بالای ۷۰ درصد خواهد رسید که با این شرایط زنجان به عنوان استان سبز کشور معرفی خواهد شد.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال گازرسانی به ۵۴ واحد صنعتی و تولیدی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در استان افتتاح شد، اظهار کرد: افتتاح خط تغذیه تقویتی شهر زنجان، گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری و شهرک صنعتی آی تی، گازرسانی به شهرک ولیعصر سلطانیه، گازرسانی به پروژه های نهضت ملی مسکن و افتتاح جایگاه برکت زنجان برای تحت پوشش قرار گرفتن ۴۴۲ واحد از دیگر اقدامات این شرکت طی این مدت است.

وی تعداد کل مصرف کنندگان گاز در استان زنجان را ۳۸۷ هزار و ۴۴۴ مشترک ذکر کرد و افزود: از این میزان ۲۴۴ هزار و ۶۴۰ مشترک شهری، ۱۰۸ هزار و ۹۸۴ مشترک روستایی، ۳۱ هزار و ۴۳۷ مشترک تجاری، ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک صنعتی، یک هزار و ۲۰۴ مشترک صنعتی جزء ، یک هزار و ۱۱۹ مشترک عمده و ۲ مشترک فوق عمده هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار