رئیس دانشگاه ایلام:
رئیس دانشگاه ایلام از جذب و استقرار ۳۳ واحد فناور در دانشگاه ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 08 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌محمدی اظهار کرد: از اول سال ۱۴۰۱ تا به امروز، ۳۳ واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام مستقر شده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۸ واحد از آنها در مرحله رشد و ۱۵ مورد دیگر در مرحله پیش رشد فعالیت می‌کنند و تعداد ۸ واحد فناور دیگر در حال طی فرایند داوری جهت پذیرش در این مرکز هستند.

رئیس دانشگاه ایلام اضافه کرد: چهار رویداد استارتاپی کشاورزی، خلاقیت دانش آموزی دختران، خلاقیت دانش آموزی پسران دبیرستانی و خدمات شهری با حضور گسترده علاقمندان برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری رویداد ایده شو «از فن و حرفه تا صنعت»، اجرای طرح تانا و برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین رویداد جذب ایده حوزه انرژی از جمله برنامه‌ها و اقدامات مشترک صورت گرفته با پارک علم و فناوری ایلام است.

علی محمدی تصریح کرد: عنوان کارگاه آموزشی تخصصی کسب و کار (تحت عنوان بوت کمپ تخصصی کسب و کار) در هفته پژوهش و فناوری، ۵ کارگاه آموزشی با همکاری فنی و حرفه‌ای ایلام در هفته پژوهش و فناوری، ۳ کارگاه آموزشی کسب و کار در نمایشگاه ملی فن بازار و برگزاری بیش از ۱۵ عنوان کارگاه آموزشی، مهارت محور انجام گرفته است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار