۴۱ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۷۱ میلیارد ریال همزمان با هفتمین روز از چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان جاجرم خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 07 February 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی امروز سه شنبه در سفر به شهرستان جاجرم ۳۴ طرح با اعتبار ۲۳۷ میلیارد ریال را افتتاح و هفت طرح با اعتبار هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال کلنگ زنی کرد.

مهمترین پروژه‌های دهه فجر امسال در شهرستان جاجرم افتتاح دبستان ۲ کلاسه روستای کلاته شور با زیربنای آموزشی ۹۵۰ متر مربع با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و کلنگ زنی سالن ورزشی با اعتبار اولیه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در گستره ۲ هزار متر مربع و مساحت سالن ۶۵۰ متر مربع است.

۵۱۶ طرح با اعتبار سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد پروژه، ۴۶۹ طرح با ۶۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۴۷ طرح نیز با سه هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

این پروژه ها بیشتر مربوط به بخش صنعت و معدن، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و شهرداری ها است و بیشترین پروژه‌ها در شهرستان های شیروان با ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار و اسفراین ۸۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

بیشترین طرح های کلنگ زنی نیز مربوط به شهرستان بجنورد است.

شهرستان جاجرم با جمعیت حدود ۳۷ هزار نفر در جنوب غربی استان خراسان شمالی واقع شده و این شهرستان از سه بخش مرکزی، سنخواست و شوقان تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار