مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: دو نفر از بانوان تولیدکننده ایلامی در همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش بنیان و شکوفایی اقتصاد شرکت کردند.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 08 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ موسی حاتمی با اعلام این خبر اظهار داشت: مدیران واحدهای تولیدی نان پاکزاد تولیدکننده انواع نان‌های صنعتی‌ و شرکت به‌لین واحد بسته‌بندی گوشت و مرغ مستقر در شهرک صنعتی ایلام بعنوان بانوان کارآفرین استان در این همایش حضور یافتند.

وی با بیان اینکه زنان ایلامی در بسیاری از حوزه‌ها بخوبی توانمندی‌های خود را متناسب با شرایط توسعه داده و در همه بخش‌ها جایگاه مناسبی دارند، افزود: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری است که زنان می توانند با تلاش از این پتانسیل بهره برده و توانمندی‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام تصریح کرد: با معرفی بانوان کارآفرین به جامعه، انگیزه فعالیت و پویایی آنان بیشتر خواهد شد، این در حالیست که زنان کارآفرین ایران در بیشتر عرصه های کارآفرینی حضور دارند ولی به جامعه معرفی نشده اند.

همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش بنیان و شکوفایی اقتصاد روز پنجشنبه در محل تالار سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار