نماینده ولی فقیه در استان با تاكيد بر ضرورت صيانت و مراقبت از منزلت اجتماعي و قداست پليس در تراز انقلاب اسلامي گفت: دفاع از ارزش ها و حفظ حدود الهي را يكي از محوری ترین تکالیف پليس جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ 06 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزي، آیت الله" قربانعلی دری نجف آبادی" در آئين افتتاحيه دهمین دوره بصيرت غيرتمركزي فرماندهي انتظامي استان مركزي با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و یاد و خاطره تمام شهیدان انقلاب اسلامی و نیز قدرداني از تلاش ها و ايثارگري هاي روز افزون كاركنان پلیس ایران در جامعه اسلامی افزود: فراجا به عنوان یک سازمان اثر گذار، مسئول حفظ آرامش و برقراری نظم و امنیت عمومی، نیازمند کارکناني بصير و آگاه است و در تحقق اين مهم نقش آموزه های دینی به عنوان عاملی برای تضمین تحقق اهداف و اجرای صحیح در مأموریت های سازمانی همواره نمود داشته است.
وي با تأكيد بر بصیرت افزایی به عنوان يكي از آموزه هاي ديني، ادامه داد: نداشتن هوشياري و آگاهي نسبت به مسائل روز، باعث ايجاد سطحي نگري و عدم درك حقيقت مي شود، چرا كه حقايق را هميشه نمي توان از لايه هاي بيروني به دست آورد و گاه تدبر و تعمق، ضرورت درك حقيقت است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، دفاع از ارزش ها و حفظ حدود الهي را يكي از محوری ترین تکالیف پليس جامعه اسلامی خواند و گفت:‌ نيروي انتظامي يك سازمان انسان محور است و توجه به آسيب ها و چالش هاي فراروي و نیز منزلت اجتماعي و قداست پلیس از تاكيداتي است که همواره بايد بدان توجه شود.
آیت الله دری نجف آبادی عقل، علم و معرفت را سه عنصر مهم در بصیرت افزایی و ارتقاء سطح آگاهی و معرفت دینی دانست و ادامه داد: همه نیروهای مسلح و امنیتی بایستی با بصیرت و ارتقاء سطح معرفت و آگاهی كاركنان خود بايد در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، خانوادگی، سیاسی و صیانت از حقوق مردم تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهارداشت: بصیرت یعنی بیان حقایق و پیشگیری از گسترش انحرافات و پیام‌های دروغین و امروز با گسترش فزاینده فضای مجازی در کنار امنیت فیزیکی باید با بصیرت افزایی و آگاه بخشی، نسبت به تأمین امنیت روانی و فکری اقشار مختلف اجتماعی نیز برنامه ریزی داشت که این موضوع امروزه به خوبی در نیروی انتظامی نمايان است.
وی به ارتقاء سطح آگاهی پلیس در برخورد با جرایم فضای مجازی نيز تاکید کرد و افزود:پلیس در تراز جمهوری اسلامی باید با بصیرت و اقتدار بتواند بیش از پیش خدمتگزار مردم، سرباز ولایت و پاسدار حریم امنیت کشورمان باشد و به وظایف و مأموریت های مختلفی که برعهده دارد به خوبی و شایستگی عمل کند.
امام جمعه اراک در پایان بر لزوم هوشیاری و اتحاد همگانی برای خنثی کردن فتنه های مختلف دشمنان افزود: هيچ يك از دشمنان و بدخواهان ايران اسلامي راضي به اين اقتدار و توان بالاي نظامي ايران نيستند چرا كه اقتدار ايران اسلامي ايران به عنوان يك كشور مقتدر و پرتوان، همچون خاري به چشم آنان است و همگان بر این حخقیت دشمنان ايران اسلامي اذعان دارند كه ايران يك كشور مقتدر و پرتوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار