مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه:
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه کرمانشاه را جزو َ سه استان برتر در زایمان طبیعی اعلام کرد و گفت: اورژانس بیمارستان شهدا از پرمراجعه ترین مراکز درمانی است.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 06 February 2023
میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان در استان‌ ها تحت عنوان مدیریت درمان تامین اجتماعی فعالیت می کند و خدمات آن در حوزه درمان مستقیم شامل مراکز ملکی و غیر مستقیم شامل مراکز طرف قرارداد یعنی داروخانه و مطب پزشکان است. 
 
وی افزود: بعد از افتتاح درمانگاه سنقر در سال ۹۷ و افتتاح درمانگاه های جوانرود و پاوه در سال ۹۸ امسال همزمان با دهه فجر درمانگاه سرپل ذهاب را افتتاح کردیم که دهمین مرکز سازمان تامین اجتماعی وابسته  به مدیریت درمان است و سال آینده سه مرکز دیگر هم  در شهرستان های هرسین، صحنه و کنگاور افتتاح خواهد شد. 
 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ادامه داد: در سراسر استان به نسبت تعداد بیمه شدگان خدمات رایگان ارائه می دهیم همچنین پروژه‌ های توسعه و عمرانی بسیاری از جمله ارتقا هتلینگ مراکز بیمارستانی که از لحاظ ارائه خدمات جزو برترین هاست را داشتیم، به علاوه سازمان تامین اجتماعی با شماره تماس۱۴۲۰ که آن را تحت عنوان سامانه ارتباطات مردمی می شناسیم در دسترس بیمه شدگان قرار دارد تا انتقادات و پیشنهادات خود را به ما اعلام کنند و در حوزه خدمات بستری و سرپایی هم امکان ارسال نظرات وجود دارد. 
 
وی در ادامه به فعالیت در مراکز بیمارستانی اشاره کرد و گفت: بعد از زلزله سال ۹۶ اورژانس بیمارستان شهدا ماهانه۱۰ الی ۱۵ هزارنفر مراجعه کننده داشت که یکی از پر مراجعه ترین مراکز درمانی است، خوشبختانه در این  مرکز  شاهد پیشرفت ۳۰ درصدی اورژانس جدید واقع در زمین ۱۶۰۰ متری دوطبقه و با نقشه و تجهیزات مطلوب هستیم که یکی از بزرگترین اورژانس‌های تامین اجتماعی کشور است و اوایل سال ١۴٠٢ به افتتاح می‌رسد همچنین از لحاظ تجهیزات و امکانات در بیمارستان حضرت معصومه (از جمله آی سی یو و زایشگاه) جزو بهترینها هستیم. 
 
وی بر افزایش در همه شاخص های درمانی تاکید کرد و گفت: بر همین اساس جراحی ۲۱ درصد رشد داشته و در بحث زایمان طبیعی جزو سه استان اول کشور هستیم و کلیه مراجعین ما در نه ماهه سال جاری ۱۶ درصد رشد و ۲ میلیون و پانصد هزار نفر مراجعه داشتیم که بر این اساس هر بیمه شده سه بار به مراکز درمانی مراجعه کرده است. 
 
حجتی پور تاکید کرد: تامین اجتماعی اولین سازمان است که نسخه الکترونیک را در مراکزملکی و در مراکز طرف قرار داد آغاز کرد، در مراکز ملکی ۱۰۰ درصد نسخه ها الکترونیک و در مراکز طرف قرار داد هم ۹۰ درصد نسخ الکترونیک شده است. 
 
به گفته وی با تلاش کارکنان درمان تامین اجتماعی دو رتبه اول در سال ۹۸ و در جشنواره شهید رجائی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدیم و همچنین در رتبه بندی سازمان تامین اجتماعی کشور رتبه اول مدیریت درمانی را کسب کردیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار