کدمعرف برای ثبت نام در بلوبانک چیست؟
هر آنچه که درباره بلو بانک می‌خواهید بدانید؛ از نحوه ثبت نام در بلو بانک تا استفاده از کد معرف ویژه نامحدود و مزایای آن را در اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 25 December 2023

 

 

 

قبل از اینکه بخواهیم عملکرد بلوبانک را مورد بررسی قرار دهیم؛ بهتر است بیشتر از پیش با نئوبانک‌ها آشنا شوید و اطلاعات بیشتری درباره این نوع بانکداری داشته باشید. نئوبانک‌ها سبک جدیدی از نوع بانکداری است که برخلاف سایر بانک‌ها دارای شعبه فیزیکی و کارمندان زیاد نیستند.

با پیشرفت علم و فناوری این نوع بانک‌ها به وجود آمدند و با استفاده از آنها مردم می‌توانند تمامی کارهای بانکی خود را با استفاده از این نوع بانک انجام دهند. برای استفاده از خدمات این نوع بانک‌ها فقط کافی است در اپلیکیشن مربوط به آنها ثبت‌نام کنید. سپس در هرجای ایران که باشید فقط با گوشی خود در عرض چند دقیقه تمام کارهای بانکی خود را انجام دهید.

بلوبانک چیست؟

بلوبانک یک بانک دیجیتال و مجازی است که تمامی امورات بانکی را در کوتاه‌ترین مدت برای کاربران خود انجام می‌دهد. این بانک دیجیتال یکی از نئوبانک‌ها به‌حساب می‌آید که با شروع ویروس کرونا اهمیت آن بیشتر از قبل شد و مردم به‌خاطر امنیت جانی خود و همچنین انجام بهتر و سریع‌تر کارهای خود به این بانک روی آوردند.

 

بلوبانک از سپرده‌ها، به‌واسطه بانک سامان پشتیبانی می‌کند؛ یعنی بانک سامان حامی اصلی بلوبانک است و بانک سامان هم به پشتوانه بانک مرکزی فعالیت خود را انجام می‌دهد. اگر شماره کارت‌های بلوبانک را با باک سامان مطابقت دهید؛ خواهید دید که چهار رقم اول شماره کارت‌های بلوبانک در واقع همان شماره کارت بانک سامان است.

نحوه ثبت‌نام و افتتاح حساب در بلوبانک

برای استفاده از خدمات و مزایای بلوبانک، لازم است که مراحلی را طی کنید. برای این کار ابتدا باید به سایت بلوبانک مراجعه کرده و اپلیکیشن آن را دانلود کنید. سپس عمل ثبت‌نام و افتتاح حساب را در این اپلیکیشن به طور کامل و مرحله‌به‌مرحله انجام دهید. در ادامه این مطلب تمام مراحل را برای شما شرح خواهیم داد.

 

کد معرف بلوبانک چیست؟

کد معرف بلوبانک کدی است که برای باز کردن حساب بلوبانک مورد نیاز است. این کد را باید از افرادی که در حال حاضر حساب بلو بانک دارند دریافت شود و از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید .

اگه قصد  این را دارید به خانواده بلو کارت بپیوندید  می توانید با وارد کردن  این کد معتبر  MY6PAA معرف اقدام به افتتاح حساب کنید و با ارسال آن به دوستان خود باعث این اتفاق  شده تا علاوه بر دریافت پاداش‌های  از ۳۰۰،۰۰۰هزار ریال  تا ۳،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال نامحدود در قرعه کشی های بلوبانک نیز از شانس بیشتری برای برنده شدن برخوردار شوید.

در ابتدا هر کد معرف تنها محدود به دعوت ۵ نفر برای ثبت نام و افتتاح حساب بود، اما با تکمیل کردن این ظرفیت، امکان تعداد دعوت افراد به با استفاده از این کد معرف ویژه  MY6PAA در جشنواره‌های بلو بانک به صورت نامحدود شانس شما برای دعوت از دوستان  افزایش پیدا خواهد کرد و در روز های جمعه هر ماه  نیز امکان دعوت تعداد بی‌نهایت و نامحدود با بکارگیری این کد معرف معتبر  MY6PAA در زمان افتتاح حساب، برای شما امکان پذیر خواهد بود .

بلو بانک مشکی  بلو کارت مشکی

 

نحوه دریافت بلوبانک مشکی و بلو کارت مشکی یا Black blu

 

شما برای دریافت کارت ویژه و خاص  بلو بانک که طرح  آن به رنگ مشکی است می بایست در زمان افتتاح حساب  از این کد معرف ویژه  MY6PAA استفاده نموده و در ادامه برای دریافت بلو کارت مشکی 10 نفر از دوستان را با کد معرف خود به بلو دعوت کنید همچنین باید توجه داشت ملاک دریافت کارت مشکی بلو بانک  10 دعوت موفق بوده یعنی باید دعوت شدگان تا مرحله پایانی ثبت نام خود را به انجام برسانند.

 

 

مراحل ثبت نام در بلوبانک

برای ثبت‌نام و افتتاح حساب در بلوبانک باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن بلوبانک، باید برنامه را بازکرده و گزینه بازکردن حساب را انتخاب کنید.

در مرحله بعد یک سری شرایط و ضوابط برای شما نمایش داده می‌شود که باید آنها را بخوانید. سپس گزینه شرایط و ضوابط را خوانده‌ام و قبول می‌کنم را انتخاب کنید. در انتها بر روی گزینه ادامه کلیک کنید که به مرحله بعد بروید.

اکنون در این مرحله باید در کادر موردنظر شماره‌تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس سامانه بلوبانک برای شما یک کد ارسال می‌کند که باید آن را در کادر پایین ثبت کنید. به این نکته دقت کنید که شماره‌تلفن همراهی که وارد می‌کنید باید در مالکیت شخصی باشد که قصد ثبت‌نام و افتتاح حساب را دارد.

در اینجا سه عدد کادر برای شما نمایش داده می‌شود که باید آنها را تکمیل کنید. که می بایست  کد MY6PAA معرف را در کادر اول ثبت کنید. اما تاریخ تولد خ.د و شماره ملی را باید در کادرهای دیگر ثبت کنید تا این مرحله از ثبت‌نام هم به پایان برسد.

اکنون نوبت ایجاد حساب کاربری خود است. ابتدا باید یک نام کاربری انتخاب کرده و رمز عبور دلخواه خود را هم در کادر موردنظر وارد کنید. البته می‌توانید از گزینه اثر انگشت هم استفاده کنید. اگر مایل بودید که به‌جای رمز عبور از اثر انگشت استفاده کنید؛ کافی است در پایین صفحه گزینه فعال شود را انتخاب کنید. اگر هم به این گزینه علاقه ندارید و می‌خواهید از رمز عبور استفاده کنید، گزینه الان نه را انتخاب کنید.

بعد از طی این مراحل، اکنون شما حساب کاربری خود را ساخته‌اید و در مراحل بعد با ارائه مدارک موردنظر می‌توانید حساب خود را افتتاح کنید.

ثبت‌نام و افتتاح حساب در بلوبانک

مراحل ثبت نام در بلوبانک و کد MY6PAA معرف

مراحل افتتاح حساب در بلوبانک

در اولین مرحله برای افتتاح حساب باید عکس کارت ملی را در مکان موردنظر آپلود کنید. اگر کارت ملی هوشمند ندارید؛ باید کد رهگیری آن را وارد کنید.

و در نهایت باید با رعایت شئون اسلامی و بدون ماسک به‌نحوی‌که تمام صورت شما مشخص باشد؛ متنی را که به شما می‌دهند در قالب یک ویدئوی سلفی بارگذاری می‌کنید. توجه داشته باشید که صدای شما باید واضح و رسا باشد.

بعد از بررسی اطلاعات شما که معمولاً 2 ساعت طول می‌کشد؛ از طریق پیامک نتیجه را به شما اعلام می‌کنند. سپس باید به اپلیکیشن بلوبانک بروید و کارت خود را سفارش دهید. در اینجا باید آدرس محل زندگی خود به همراه کد پستی و شماره ثابت منزل را وارد کنید.

با انجام این مراحل به طور کامل در مدت کوتاهی می‌توانید حساب خود را افتتاح کنید و از خدمات بلوبانک که در ادامه آنها را بیان می‌کنیم؛ استفاده کنید.

 

هر آنچه که باید درباره بانکینو بدانید

خدمات و مزایای بلوبانک

تمام بانک‌هایی که در حال حاضر فعال هستند؛ چه از نوع عادی و چه از نوع نئوبانک، دارای مزایا و خدمات خاص خود هستند که بلوبانک هم از این قاعده مستثنی نیست. در طول فعالیت خود توانسته خدمات زیادی را به مشتریان خود ارائه بدهد و باگذشت زمان به تعداد این خدمان اضافه خواهد شد. در ادامه این مزایا و خدمات را بیشتر بررسی می‌کنیم.

 

از جمله مهم‌ترین خدمات و مزایای بلوبانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

زمان استفاده از خدمات

برخلاف سایر بانک‌ها که برای دریافت خدمات باید ساعت مشخصی به آنجا مراجعه می‌کردید؛ بلوبانک در تمام ساعت روز آماده خدمات‌رسانی به مشتریان خود است و شما هرزمانی که بخواهید؛ به‌راحتی می‌توانید از خدمات بلوبانک استفاده کنید.

 

هزینه رایگان

در اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنید؛ هم حساب خود را افتتاح کنید و هر موقع که خواستید به‌صورت رایگان رمز خود را تغییر دهید. برخلاف سایر بانک‌ها، افتتاح حساب در بلوبانک فقط 5 دقیقه زمان می‌برد که در بالا مراحل آن را ذکر کردیم.

 

خرید با اپلیکیشن بلوبانک

امروزه خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض در میان افراد جامعه به یک کار ضروری و تکراری تبدیل شده که مرتب باید آنها را انجام دهند. در اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید هرکدام از این کارها را در مدت‌زمان بسیار کوتاه انجام دهید. همچنین امکان خرید کالاهای دیگر هم در این اپلیکیشن وجود دارد.

 

کارت‌های زیبا

در هنگام افتتاح حساب شما می‌توانید رنگ کارت خود را انتخاب کنید. این کارت‌ها در رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شوند تا مشتریان هرکدام را که دوست داشتند انتخاب کنند. ارسال این کارت بانکی به‌صورت رایگان است. اگر در تهران سکونت داشته باشید؛ کمتر از 5 روز و اگر در سایر شهرهای کشور باشید، در طول 10 روز به دست شما خواهد رسید.

بلو بانک را بیشتر بشناسید+کد معرف

پشتیبانی عالی

بلوبانک دارای پشتیبانی سریع و قدرتمند است و شما هر زمان که با مشکلی مواجه شدید؛ می‌توانید با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما را رفع کنند.

 

مسدودکردن کارت

در بسیاری از مواقع پیش‌آمده که شما کارت خود را گم کرده‌اید و یا احساس کرده‌اید که آن را از شما دزدیده‌اند! در این شرایط لازم بوده سریعاً کارت خود را مسدود کنید تا نتوانند از آن استفاده کنند. بلوبانک این شرایط را مهیا کرده است که هرزمان که دلتان بخواهد از طریق اپلیکیشن کارت خود را مسدود کنید. همچنین کارت‌های این بانک عضو سامانه شتاب بانک مرکزی هستند.

 

پروتکل امنیتی بلوبانک

در بلوبانک تمامی پروتکل امنیتی در سیستم‌های این بانک رعایت شده و شما با خیال راحت می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین این بانک دیجیتال تمامی استانداردهایی که بانک مرکزی برای تسویه وجه و حسابداری تعیین کرده را رعایت می‌کند.

 

انتقال هوشمند پول

با استفاده از اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید مبلغ دلخواه خود را به باتوجه‌به مدت‌زمان و کارمزد آن، به بانک موردنظر خود انتقال دهید. همچنین حساب‌های این بانک از نوع کوتاه‌مدت است و در پایان هر ماه سود 10 درصدی را به مشتریان خودپرداخت می‌کند.خوبو/م

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۲
ماریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
لطفا از کد منم استفاده کنید
کسیو ندارم دعوت کنم :)
ظرفیتش خالیه
MY235Y
MY235Y
MY235Y
پاسخ ها
هه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
****** M4YZXA*******
سلام دوستان برای بهره مندی از جدیدترین امتیازات کد معرف در اول ثبت نام این کد رو وارد کنید
کاربر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
****** M4YZXA*******
سلام دوستان برای بهره مندی از جدیدترین امتیازات کد معرف در اول ثبت نام این کد رو وارد کنید
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
کد معرف بلو بانک میتونید کارت مشکی دریافت کنیدNGYZSQ❤️❤️❤️
Ehsan
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
کد معرف یلو بانک با ظرفیت خالی
NGXXLQ
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
حسن طاهرآبادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
کد معرف بلو بانک NVLA7Y
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
NVLA7Y
NVLA7Y
NVLA7Y
کدمعرف بلوبانک
Mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
MIGSOA
MIGSOA
MIGSOA
کد معرف نامحدود اعتبار تا پایان سال۱۴۰۲
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کد دعوت رسمی بلوبانک
MYNJSA
MYNJSA
MYNJSA
MYNJSA
با این کد علاوه بر دریافت جایزه ۳۰۰هزارتومانی بلوبانک در قرعه کشی بزرگ بلوبانک شرکت کنید
پاسخ ها
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
بلوبانک
|
Germany
|
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
کد بلوبانک مشکی MGONKQ
پاسخ ها
کاربر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
****** M4YZXA*******
سلام دوستان برای بهره مندی از جدیدترین امتیازات کد معرف در اول ثبت نام این کد رو وارد کنید
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
سلام
کارت مشکی، طلایی، صورتی، سبز،‌ آبی، قرمز و هر رنگی که دوست دارید به همراه ۳۰ هزار تومن پول نقد و دریافت آسان وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومان با کد دعوت زیر:

M2ZPVI

M2ZPVI

M2ZPVI

M2ZPVI
پاسخ ها
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
سلام
کد معرف بلوبانک ظرفیت دار
MRUAZY
MRUAZY
ممنون از شما
پاسخ ها
کاربر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
****** M4YZXA*******
سلام دوستان برای بهره مندی از جدیدترین امتیازات کد معرف در اول ثبت نام این کد رو وارد کنید
shakila
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
سلام
کارت مشکی، طلایی، صورتی، سبز،‌ آبی، قرمز و هر رنگی که دوست دارید به همراه ۳۰ هزار تومن پول نقد و دریافت آسان وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومان با کد دعوت زیر:

M2ZPVI

M2ZPVI

M2ZPVI

M2ZPVI

M2ZPVI
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
کد معرف جدید بلوبانک همراه با جایزه ۳۰ هزار تومانی
با زدن این کد هنگام افتتاح حساب هر بار ۳۰ هزار تومان دریافت کنید
M34F7A
M34F7A
M34F7A
M34F7A
M34F7A
Arman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
M24SWY
پاسخ ها
کاربر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
****** M4YZXA*******
سلام دوستان برای بهره مندی از جدیدترین امتیازات کد معرف در اول ثبت نام این کد رو وارد کنید
کاربر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
****** M4YZXA*******
سلام دوستان برای بهره مندی از جدیدترین امتیازات کد معرف در اول ثبت نام این کد رو وارد کنید
گلنوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
کدمعرف بلوبانک
کد:M5RZOQ
M5RZOQ
M5RZOQ
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
کد معرف افتتاح حساب رایگان در بلوبانک
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
سلام دوستان عزیز

بسیار سپاسگزار می‌شوم از کد معرف زیر با ظرفیت نامحدود برای ثبت‌ نام در بلو بانک استفاده کنید.

M5KR7I

M5KR7I

M5KR7I

M5KR7I

M5KR7I

هم ثبت نام و هم کار با بلو بانک بسیار ساده و کاربردی است و مزایای بسیار خوبی دارد. به تازگی رنگ‌ های رزگلد و زرد را نیز برای کارت ها اضافه و همچنین امکان دریافت وام تا سقف 10 میلیون تومان را بدون نیاز به ضامن فراهم نموده است.
ناصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
خیلی عالی دوستان لطفا کد معرف منو وارد کنید تا کارت مشکی رو دریافت کنم ممنون میشم
M3VZFA
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
کلیه عملیات های بانکی آنلاین افتتاح حساب انلاین و صدور کارت و ارسال رایگان همراه با انتخاب رنگ کارت سرویس پیامک رایگان انتقال پول هوشمند. وام بدون ضامن چک یا سفته لایک کنید تا نظر بیاد بالا و افراد بیشتری آگاه بشن اگر مایلید از کد دعوت بنده استفاده کنید M55IGY
سمیه محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
‏✓ هرچی بخوای داره
‏✓ خرید شارژ
‏✓ انتقال سریع
‏✓ پرداخت قبض
از همه نظر عالیه...
بهترین اپ بانکی که تا الان دیدم همه
دوست داشتی میتونی از کد من هم استفاده کنی=
MXUTII
MXUTII
MXUTII
MXUTII
MXUTII
MXUTII
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
سلام عزیزای دلم. خوشحال و ممنون میشم که از کد دعوت من M34F7A برای ثبت نام استفاده کنید از همتون ممنونم❤️

M34F7A

M34F7A
قنبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
M3NXEY
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
ممنون میشم کد دعوت من را بزنید
برای هر دعوت ۳۰هزار تومان هدیه دریافت می کنیم ومن به این پول احتیاج دارم
خواهشمندم ازتون
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
برای ورود به بلوبانک از این کد معرف استفاده کنین
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
سلام عزیزای دلم. خوشحال و ممنون میشم که از کد دعوت من M34F7A برای ثبت نام استفاده کنید از همتون ممنونم❤️
M34F7A
M34F7A
محمد فرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
با استفاده از کد معرف M524JQ در بلوبانک ثبت نام کنید و از مزایای آن بهر ببرید.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
سلام عزیزای دلم. خوشحال و ممنون میشم که از کد دعوت من M34F7A برای ثبت نام استفاده کنید از همتون ممنونم❤️
M34F7A
M34F7A
Arman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
سلام دوستان اگه موقع افتتاح حساب از این کد معرفی استفاده کنید مبلغ حدودا بین 30 تا صد تومن در حسابتان شارژ می‌شود علاوه بر آن میتوانید از وام ده ملیونی بدون بهره و کارت با رنگ های زرد و گلدن روز استفاده کنید
M5Q5MQ
پری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
اگر به کد معرف برای افتتاح حساب بلو بانک نیاز داشتید کد من فعال هست
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
دوستان من مثل بقیه دروغ نمیگم اگر کد من را بزنید فقط و فقط 30000 تومان به حساب من واریز میشه و دروغ های بقیه را باور نکنید که میگن 300 تومن میگیرید و... کسی خواست حساب بازکنه میتونه ازاین کد معرف استفاده کنه و منو خوشحال کنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
سلام عزیزان دلم
لطفا کد معرف من را بزنید من مثل بقیه دروغ نمیگم برای هر دعوت بلو بانک ۳۰هزار تومان هدیه می دهد من به این پول واقعا نیاز دارم لطفا کد معرف من را بزنید خواهشمندم ازتون
ممنونم از شما

M5CWNY
عبیداله براهوئی کنگورئی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
فردی نیازمند هستم با کد من هم ثبت نام کنید دعا میکنم اون دنیا هم حساب کارهای نیک ات افزایش پیدا کنه ممنون میشم در راه خدا کمک کنید
عبیدالله براهوئی کنگورئی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
جون جفت پر کشیدتون که دعا میکنم بازم لب بام خانه ای عشقتان بنشیند
از کد این درویش هم استفاده نمایید
M6RJIQ
M6RJIQ
M6RJIQ
M6RJIQ
M6RJIQ
Fatemeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
برای دریافت ۳۰ هزار تومن جایزه از این کد معرف استفاده کنید❤
nazi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
M6GQFQخواهشن برای دعوت ازاین کداستفاده کنید.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خواهش میکنم ازاین کداستفاده کنیدخیلی پول لازممM6GQFQاگه ثواب میخواهید.ممنون
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
سلام. این کارت نسبت ب کارتهای عادی چه مزیتی داره؟ چکار خاصی میشه کرد؟
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
کد معرف برای افتتاح حساب بلو بانک همراه با دریافت هدیهM7ZDCY
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
سلام کد معرف برای افتتاح حساب بلو بانک همراه با دریافت هدیهM7ZDCY
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
سلام دوستان کد معرف خدمت شما خوشحال میشم استفاده کنید.
MFJBYQ
ياسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
M2N5DI
Ho3ein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
دوستان جدیدترین کد معرف دارای اعتبار نامحدود اگه این کدرو بزنید به دلیل جشنواره کارت مشکی دریافت میکنید و۳۰ الی ۳۰۰ هزارتومان برای شما هدیه پرداخت میشه،امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید از بلوبانک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
کد معرف M7V3MQ دوست داشتید استفاده کنید
Negin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
کد معرف جدید: MMHBLY
Negin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
کد معرف جدید: MMHBLY
Tg
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
سلام دوستان عزیز. بلو بانک با خدمات بسیار عالی و مفید. برای ورود لطفا این کد معرف رو بزنید. دمتون گرم برکت پولتون زیاد ❤
NA56EA
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
سلام
ممنون میشم از کد من استفاده کنید
M2DWCI
Hamed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
باسلام ، دوستان اگه کسی کد معرف نیاز داشت میتونه با استفاده از NAPEMY آسان و رایگان حساب خودش رو افتتاح کنه و هم 30 هزارتومان جایزه بگیره، ممنون میشم.
کد معرف جدید
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
سلام
بفرمایید کد معرف بلوبانک
AMIR
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
NANZ6Y
NANZ6Y
NANZ6Y
NANZ6Y
این کد معرف رو بزن
**********
بلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
سلام دوستان
اگه خواستین ثبت نام کنین ممنون میشم از کد دعوت من NASSMA استفاده کنید ببینم میشه منم کارت مشکی رو بگیرم
خودم کسی رو ندارم بخواد کدم رو بزنه
خیلیییی ممنونم پیشاپیش
Bwhr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
NBCYXQ کد معرف نوش جونتون
هاشم دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
کد دعوت
M7D2AQ
M7D2AQ
M7D2AQ
M7D2AQ
M7D2AQ
نوشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کد معرف جهت ثبت نام و دریافت کارت بلو بانک به رنگ دلخواه : MGEB6A
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
****** M4YZXA*******
سلام دوستان برای بهره مندی از جدیدترین امتیازات کد معرف در اول ثبت نام این کد رو وارد کنید
آقا مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
درود .
این کد رو بزنید و بلافاصله پس از افتتاح حساب ۱۰ میلیون امتیاز وام بگیرید:
MSVLOY
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
لطفاً با
کود من وارد شود
M6JGLI
محسن فتحی لنبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
سلام کد معرف مشکی NBSWBA
بلو کارت
somaye
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
این پیام رو با دقت بخون.
‌✓ خرید شارژ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
کد معرف معتبر
NBZ44I
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
کد معرف معتبر
NBZ44I
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
سلام
کد معرف بلوبانک
مدیر پایگاه MY6PAA
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
با سلام
بلو، بانک فوق العاده است
کد معرف برای دریافت جایزه
MNMS4A
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
میشه کد منم بزنید؟
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
سلام دوستان عزیز. امروز و فردا بلو هالیدی هست و شما می‌توانید از کد معرف زیر با ظرفیت نامحدود برای ثبت نام استفاده کنید:

M5KR7I

توصیه می کنم اگر می خواین ثبت نام کنید حتما طی امرور و فردا این کار را انجام دهید و مراحل آن را تکمیل کنید تا بتونید بطور نامحدود دیگران رو دعوت کنید و از مزایا و جایزه سی هزار تومانی اون بهره مند بشید.
حساب بلو بانک بسیار مفید و کاربردیه و مزایای خیلی خوبی هم داره. به تازگی انتخاب رنگ‌ های بنفش، رزگلد و زرد رو نیز برای کارت ها اضافه کرده که بسیار زیبا و خاص هستن. همچنین میتونین وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان رو بدون نیاز به ضامن براحتی و با شرایطی آسان در کمتر از ۵ ثانیه دریافت کنید.
بسیار ممنون میشم اگر از کد معرف من برای ثبت نام استفاده کنید و حتما حتما مراحل اون رو تا انتها به انجام برسونید. انشالله خداوند به تمام آنها که از کد معرف من استفاده می کنند خیر و برکت بدهد.
پاسخ ها
کاربر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
سلام دوستان جدید ترین کد M4ZALQ نامحدود هدیه ۳۰ تومنی کارت مشکی و باز کردن حساب بصورت رایگان حتما در اول ثبت نام وارد کنید
M4ZALQ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
لطفاً از این کد استفاده کنید.
M76GQY
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
سلام دوستان جدید ترین کد M4ZALQ نامحدود هدیه ۳۰ تومنی کارت مشکی و باز کردن حساب بصورت رایگان حتما در اول ثبت نام وارد کنید
M4ZALQ
sogol
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
کد معرف بلوبانک
NC44MQ
NC44MQ
NC44MQ
NC44MQ
shakila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
shakila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
shakila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
NDKOUA
سلام کد معرف بلو بانک فعال هست ..ممنون میشم از این کد استفاده کنید
علی امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
درود بیکران خدمت هم وطن های عزیزم❤️‍
negar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
کد معرف:M45ULY
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
سلام دوستان و عزیزان کد معرف بلوبانک

M5KR7I
یلدا محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
کد دعوت جدید و معتبر MWE4BA
لطفا وارد کنید که هردوتامون 30000 تومان رو بگیریم
Shakiba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
M3XZPI
فرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
اگر می خواین بعد از ثبت نام بلو کارت مشکی دریافت کنین حتما کد معرف کسی رو بزنید که امتیاز باشگاهش بالا باشه NDJU4Q امتیاز باشگاه من بالای 2500 هست اگر کد معرف NDJU4Q رو بزنید ساخت حساب و ارسال بلو کارت مشکی نیز رایگان خواهد بود ضمنا 30 هزار تومان پاداش نقدی هم دریافت می کنید
NDJU4Q
NDJU4Q
NDJU4Q
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
کد معرف استفاده نشده ۶ مرداد ۱۴۰۲
NEQJ4I
NEQJ4I
NEQJ4I
NEQJ4I
NEQJ4I
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
اینایی که میگن با زدن کد معرفشون ۳۰ هزار تومن و ۵۰۰هزارتومن بهتون هدیه میدن دروغ میگن ولی من بهتون راستشو میگم چون ۳۰ تومن ارزششو نداره اگه این کد را بزنید فقط به من ۳۰ هزارتومان میده اگه خواستید میتونید کد من را بزنید و من را خوشحال کنید M6VDKQ
Morteza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
M3YOZA
سلام دوستان وارد نرم افزار بلو که شدید کد معرف که براتون گذاشتم رو وارد کنید و هدیه ی ۳۰ تومنی عضویت بلو و شانس مستقیم شرکت در جشنواره رو بدست بیارید
M3YOZA
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
کد افتتاح حساب بلو بانک برای گرفتن کارت مشکی NFPG7A
David
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
NFG3TAلطفا از کد معرف من استفاده کنید کسی رو ندارم ظرفیتش خالیه
مریم آقاهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
میشه کد معرف منو استفاده کنید NF4PFI
حدیث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
M7H7NY
کد دعوت بلو بانک. موقع افتتاح حساب بزنید و به صورت شانسی پول دریافت کنید
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
سلام
کد معرف بلوبانک
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
با درود فراوان،
بلوبانک یعنی یه همراه بانک بی نظیر با کلی امکانات جدید.
فقط کافیه اپلیکیشن رو نصب کنی و بعدش افتتاح حساب و..... برو حالشو ببر
راستی اینم یه کد معرف جدید و معتبر برای افتتاح حساب:
NA5WWY
NA5WWY
افتتاح حساب هم غیر حضوریه اونم فقط تو هفت دقیقه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
کد معرف بلوبانک
MXFDAI
MXFDAl
استفاده کنید ممنون
حمیده وطن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
سلام خسته نباشید بی زحمت کد بلوبانک منو بزنید من کلا دوتا میخوام واقعیت من دنبال کارت مشکی هستم از فردا ۳۰ آذر تا ۱ دی کد من اعتبار داره ممنون میشم کد منو بزنید
M4NGLY M4NGLY M4NGLY M4NGLY M4NGLY

پاسخ
ارسال یک پاسخ
نوشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
کد معرف بلوبانک : MGEB6A
sogol
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
کد معرف بلوبانک :)
NC44MQ
NC44MQ
NC44MQ
نادیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
سلام دوستان عزیز کد معرفی بلو بانک برای باز کردن حساب :

NL4PGQ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
اطلاعات فرد دعوت شده برای فرد دعوت کننده ارسال میشه؟
مدیر پایگاه سلام فقط اسم و فامیل
sogol
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کد معرف ♡
NC44MQ
NC44MQ
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دعوت به بلو
این هدیه بازکردنی است

دوست گرامی، شما از طرف «مهدی محمودی» عزیز به بلو دعوت شده اید.
روی لینک زیر کلیک کرده و اپلیکیشن بلو را نصب کنید.
کد «M25PRY» را در قسمت کد معرف وارد و فرآیند بازکردن حساب را تکمیل کنید.
بلو؛ بانک، ولی دوست داشتنی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دعوت به بلو
این هدیه بازکردنی است

دوست گرامی، شما از طرف «مهدی محمودی» عزیز به بلو دعوت شده اید.
روی لینک زیر کلیک کرده و اپلیکیشن بلو را نصب کنید.
کد «M25PRY» را در قسمت کد معرف وارد و فرآیند بازکردن حساب را تکمیل کنید
بلو؛ بانک، ولی دوست داشتنی
sogol
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کد معرف NC44MQ
NC44MQ
NC44MQ
مرضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
سلااام
بــــــچه ها میشــه این کــد رو بزنین؟ ☹️
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
بلوبانک عالیه
کد معرف
NUYF4Q
NUYF4Q
NUYF4Q
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
سلام دوستان
کد ورود به برنامه بلوبانک
MFFZSY
MFFZSY
MFFZSY
MFFZSY
MFFZSY
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
سلام دوستان عزیز. امروز و فردا بلو هالیدی هست و شما می‌توانید از کد معرف زیر با ظرفیت نامحدود برای ثبت نام استفاده کنید:
NVFPDY

توصیه می کنم اگر می خواین ثبت نام کنید حتما طی امرور و فردا این کار را انجام دهید و مراحل آن را تکمیل کنید تا بتونید بطور نامحدود دیگران رو دعوت کنید و از مزایا و جایزه سی هزار تومانی اون بهره مند بشید.
حساب بلو بانک بسیار مفید و کاربردیه و مزایای خیلی خوبی هم داره. به تازگی انتخاب رنگ‌ های بنفش، رزگلد و زرد رو نیز برای کارت ها اضافه کرده که بسیار زیبا و خاص هستن. همچنین میتونین وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان رو بدون نیاز به ضامن براحتی و با شرایطی آسان در کمتر از ۵ ثانیه دریافت کنید.
بسیار ممنون میشم اگر از کد معرف من برای ثبت نام استفاده کنید و حتما حتما مراحل اون رو تا انتها به انجام برسونید. انشالله خداوند به تمام آنها که از کد معرف من استفاده می کنند خیر و برکت بدهدصرف خیریه میشه
Freezeh
|
-
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
سلام ممنون میشم جد معرف من رو هم بزنید
sogol
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
کد معرف ♡ NC44MQ
NC44MQ
NC44MQ
بلوبانک
|
Germany
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
اگر دوست دارید بدون مراجعه به بانک بصورت کاملا آنلاین کارت بانکی بلوبانک افتتاح کنید ولی موقع ثبت نام نیاز به کد دعوت یا کد معرف دارید که یکی از کدهای زیر را بزنید هم سی هزار جایزه میده بصورت نقدی و هم ارسال رایگان میشه به کل ایران . این کدها برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ معتبره .

کد دعوت جدید بلو بانک : MGONKQ
کد دعوت جدید بلو بانک : MGONKQ
کد دعوت جدید بلو بانک : MGONKQ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار