رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با بیان اینکه طرح ترافیکی زوج و فرد به دلیل افزایش خریدهای پایان سال از ۲۳ بهمن ماه در کلانشهر کرج به اجرا درمی آید، اعلام کرد: محدوده اجرای این طرح ترافیکی مشخص شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 06 February 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدلله رحمتی پور افزود: طبق مصوبه شورای ترافیک استان، این طرح در بخشی از معابرپرتردد کرج از ساعت ۱۶ الی ۲۱ روز ۲۳ بهمن ماه لغایت ۲۸ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

وی به محدوده های اجرای طرح زوج وفرد اشاره کرد و گفت: این طرح در هسته مرکزی شهر کرج محدوده بلوار جانبازان، بلوار دانشکده جنوب به شمال، تقاطع امام(ره)، میدان توحید، بلوار بلال، تقاطع هفت تیر و بلوار دانش آموز، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری،پل شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، پل آزادگان و بلوار بسیج اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد با استفاده از دوربین های ثبت تخلف شهرداری کرج و حضور نیروهای پلیس انجام خواهدشد.
رییس پلیس راهنمایی و راندگی البرز بیان کرد: این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش بینی شده است.
رحمتی پور گفت: خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده اند. استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس درقالب اجرای طرح زوج و فرد ازدیگر تمهیدات پیش بینی شده برای خدمات دهی به شهروندان است.
وی اظهار کرد: همکاری بیش از پیش مردم در اجرای طرح زوج و فرد کرج به روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی های زیست محیطی می انجامد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار