شهردار لنده در گفتگو با تابناک گفت؛ حل معضل ترافیک در شهر با همکاری شهروندان تحقق می یابد که در این راستا از خانوده ی محترم سعیدی از شهروندان فهیم شهر لنده که همکاری داشتند پس از سالها این گره در محدوده ی مرکز شهر باز شود تشکر میکنیم‌.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸ 06 February 2023

به گزارش تابناک؛ مهندس رنجبر با اشاره به رشد بالای جمعیت و عبور و مرور سنگین در مسیرهای شریانی محدوده مرکز شهر لنده گفت ؛ لزوم بهبود زیر ساخت های شهری و ارتقا ایمنی ، تسهیل در روان سازی ترافیک از مسائلی می باشد که در اولویت شهرداری و شورای ششم و شورای ترافیک شهرستان قرار دارد و به این مهم توجه ویژه ای داریم.

وی ادامه داد : یکی از مطالبات شهروندان بازگشایی گره های ترافیکی و تردد آسان در سطح شهر می باشد که تمام اهتمام سه مجموعه شهرداری، شورای شهر و شورای ترافیک برای رفع گره های ترافیکی خواهد بود.

وی افزود : با توجه به ترافیک سنگین در محدوده ی مرکز شهر و از آنجا که تغییر اساسی در این محدوده یعنی خیابان اصلی سخت و پرهزینه خواهد بود، از اقدامات تاثیر گذار در کم کردن حجم ترافیک، بازگشایی معابر منتهی به خیابان اصلی است که با همکاری معلم گرانقدر جناب سعیدی و خانواده محترم یکی از از این نقاط بازگشایی شد.

گوشه هایی از بازگشایی یکی از معابر مهم در کم کردن حجم ترافیک در مرکز شهر لنده را در فیلم زیر خواهید دید

شهردار لنده ضمن تشکر از این خانواده به مناطق دیگری در سطح شهر نیز اشاره کرد و از خانواده هایی که می توانند در این حوزه کمک کار شهرداری و در واقع کمک کار شهر باشند تقاضای همکاری کرد.

بازگشایی گره های ترافیکی در محدوده مرکز شهر لنده/ تقدیر و تشکر شهردار و رئیس شورا از خانواده سعیدی و یک درخواست عمومی+فیلم

بازگشایی گره های ترافیکی در محدوده مرکز شهر لنده/ تقدیر و تشکر شهردار و رئیس شورا از خانواده سعیدی و یک درخواست عمومی+فیلم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار