فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 05 February 2023

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ"هادی نجفی صالح"در تشریح این خبر گفت: با اعلام چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و نارضایتی ایجاد شده در بین همشهریان مراتب شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار انتظامی شهرستان همدان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس مامورین کلانتری ۱۳ عین القضات با رصد تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته در ساختمان‌های مختلف فردی که در چندین مورد از سرقت‌ها شرکت داشته از بین سارقین سابقه دار شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و پس از انتقال به کلانتری به ۶ فقره سرقت اعتراف که مقداری از اموال سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ نجفی صالح گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با رعایت نکات پیشگیری از سرقت مخصوصا با نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان و استفاده از آرام بند‌های اتوماتیک در ساختمان‌ها در برقراری نظم و امنیت یاری رسان ما باشند.


دستگیری سارق داخل خودرو در حین سرقت در همدان


فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری ۱ نفر سارق داخل خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.
"هادی نجفی صالح"در تشریح این خبر گفت: در روز گذشته مامورین کلانتری ۱۳ در یکی از مناطق شهر همدان متوجه حضور مشکوک فردی در کنار یک دستگاه خودرو پراید شده که در حال باز کردن درب خودرو می‌باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه مامورین با لباس شخصی در حال تردد بوده سارق بدون توجه درب خودرو را باز و اقدام به سرقت از داخل خودرو می‌نماید که پس از دستگیری و انتقال به کلانتری و بررسی محتویات کیف دستی همراهش تعدادی مدارک سرقتی از خودرو‌های دیگر کشف که با انجام تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف می‌نماید.

سرهنگ نجفی صالح: از همشهریان عزیز خواستاریم با رعایت نکات پیشگیری از سرقت مخصوصا عدم قرار دادن وسایل شخصی مانند کیف، گوشی موبایل و ... در معرض دید عموم و در داخل خودرو یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.

کشف ۲۰ فقره سرقت در همدان

جانشین انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز گذشته و دستگیری ۱۴ نفر سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در همدان خبر داد.

سردار رضا زارعی در تشریح این خبر گفت:در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان همدان طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی در ادامه افزود: در اجرای این طرح ۱۴ نفر سارق دستگیر و ۲۰ فقره سرقت شامل: ۹ فقره سرقت داخل خودرو، ۲ دستگاه خودرو، ۷ فقره سرقت سیم و کابل و ۲ مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

جانشین انتظامی استان با اشاره به اظهار رضایت مردم از اجرای این گونه طرح‌ها، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر

مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

دستگیری ۳ سارق اماکن خصوصی و کشف ۳ فقره سرقت در نهاوند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، از دستگیری ۳ نفر سارق اماکن خصوصی و کشف ۳ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس آگاهی و کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ این شهرستان خبر داد.

"سرهنگ ذبیح الله درویشی" با اعلام این خبر، افزود: یگان‌های انتظامی و اجرایی پلیس نهاوند در ۲۴ ساعت گذشته طرح جامع مبارزه با سرقت را با در نظر گرفتن تلاش مضاعف به صورت عملیاتی در سطح شهرستان اجرا کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود:ماموران یگان‌های انتظامی شهرستان در این راستا طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفرسارق سابقه دار اماکن خصوصی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر و به مقر‌های انتظامی انتقال دادند.

وی تصریح کرد:متهمان در بازجویی‌های فنی به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و تعدادی تجهیزات سرقتی از آن‌ها کشف و ضبط و با هماهنگی مقام قضایی تحویل مالک گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی و قضایی در دستور کار قرار دارد از شهروندان محترم درخواست کرد همواره نسبت به توصیه‌ها وهشدار‌های پلیسی در خصوص راهکار‌های پیشگیری از انواع سرقت دقت نظر لازم را داشته و در این خصوص رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه را به صورت مستمر مد نظر داشته باشند چرا که افزایش موارد بازدارنده علی الخصوص در اماکن خصوصی به صورت چشمگیری در کاهش سرقت‌ها تاثیر گذار است.


اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی، در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ازتوقیف ۷ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم ومتخلف، در نتیجه اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی ۲ روز گذشته درسطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ" افشین یاری" فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد دراین رابطه اظهارداشت: بمنظور پیشگیری از وقوع تصادفات خسارتی وجانی، برخورد با رانندگان مزاحم ومتخلف وهمچنین رفع گره‌های ترافیکی در ۲ روز گذشته پلیس راهور با همکاری یگان‌های تابعه به اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی در سطح شهرستان پرداخت.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودروی متخلف در نتیجه اجرای این طرح افزود: عدم استفاده ازکلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، نداشتن گواهینامه و مدارک وایجاد مزاحمت ازجمله تخلفات رانندگان وسایل نقلیه مورد بحث بوده است.

سرهنگ" یاری" سایر عملکرد رده‌های تابعه را اینگونه تشریح کرد: در این مدت علاوه برکشف یک فقره سرقت اماکن خصوصی و مقداری انواع موادمخدر، ۲ نفرمعتاد وخرده فروش و ۱ نفر بدلیل ارتکاب به سایر جرائم دستگیرکه پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباددرخاتمه با ارائه توصیه به رانندگان، از آنان خواست: ضمن احترام به حقوق عابرین پیاده وسایر رانندگان، همواره قوانین راهنمایی ورانندگی را نیز رعایت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار